رحمت خدا ...


اگر دقت کرده باشید معمولا روی دیوار خانه هائی که در کنار آنها زمین خالی وجود دارد با حروف بزرگ نوشته شده
 « لعنت بر پدر و مادر کسی که اینجا آشغال بریزد » .راستی چرا نمی نویسند« لطفا اینجا آشغال نریزید » .

یا روی در برخی خانه ها باز هم با همان خط نوشته اند « در صورت پارک کردن پنچر می شوید » . و این در خالی است که روی در همان ساختمان برچسب پارک ممنوع هم وجود دارد .

 

این نشان می دهد که عده ای از ما هنوز با فرهنگ اجتماعی  آشنائی نداریم .گروهی به خود حق می دهند که زباله هایشان را هر جا دلشان خواست بریزند ولو به قیمت آزار دیگران باشد. و عده ای دیگر بدون توجه به ایجاد مزاحمت جلوی پل یک خانه پارک می کنند.اما نوشتن چنین عبارتهائی بر در و دیوار شهر نیز زیبنده این فرهنگ نمی باشد .

 

گفتم بنویسم رحمت خدا برکسی که تو این وبلاگ بیاد و نظر بدهد .


 


امروز مثلا روز بدون دخانیات است .قرار است کسی سیگار نکشد .البته امسال قلیان را هم به آن اضافه کرده اند.اما کی گوش می دهد.هر روزهم به خیل بزرگ سیگاریها افزوده می شود .


 


«هوای تازه» شعار انتخاباتی آقای لاریجانی ، در کنار عکسی از او با یک خنده مصنوعی روی دیوار های شهر جلوه گر شده است. نمی دانم این هوای تازه هم از همان نوع هوای تازه برنامه های « هویت» و « چراغ» استیا نقشه های دیگری در سر دارد.چون آباد گری مجلس هفتم را که داریم می بینیم.

چقدر این روزها دروغ می شنویم . قالیباف که واقعا دارد به هم می بافد . بعضی ها به او می گویند « خالیباف ».آخه یکی نیست به او بگوید همان وضع امنیت مردم را درست می کردی برایت کافی بود .

احمدی نژاد هم که دست از سر اسلام و حکومت اسلامی وعدالت و تبعیض بر نمی دارد.جناح راست بعد از دوم خرداد شعار های اصلاح طلبان را دارد استفاده می کند این یکی هنوز در وادی قبل از دوم خرداد است.

امروز تو خیابان میرداماد یک کاروان اتومبیل لوکس در حالیکه عکسهای رفسنجانی روی شیشه هایشان چسبانده شده بود ورانندگانشان  عده ای دختر و پسر جوان با تیپ های امروزی بودند با سرعت  مانور می دادند و از هم سبقت می گرفتند.عکسهای جالب رفسنجانی را با رای اولی ها را اینجا  ببینید .اینها از برکت ! دوران اصلاحات است .
بد نیست نامه زواره ای به جنتی را هم بخوانید.

در انتها آنکه اکبر گنجی یکشنبه شب به مرخصی آمد.مصاحبه اش را با خبرنگاران اینجا بخوانید. او گفته است گذشته مرا بی رحمانه نقد کنید

نظرات 3 + ارسال نظر
غریبه جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:54 ق.ظ

سلام
خیلی جالب بود

وحید جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:00 ق.ظ

سلام
ای کاش یک لینکی هم به نامه سر گشاده آقای احمد قابل به رهبری می دادید٬ به نظر من که خواندنی بود!
من نامه ایشان را در پیک نت خواندم نمی دانم از ایران سایت پیک نت قابل دسترسی هست یا نه؟
موفق باشید

وحید جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:11 ق.ظ

با سلام مجدد
یادم رفت لینک را بدهم:
http://www.peiknet.com/1384/10khor/page/274ghabel.htm

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد