غیبت

ده دوازده روز ننوشتم .به چند دلیل
اول از همه حوصله نوشتن نداشتم.همین چند روزه عزیزی را از دست دادم که تمام ذهن مرا به خود مشغول داشت.دیگر به سونامی احمدی نژاد فکر نمی کردم .
دوم امکان دسترسی به بلاگ اسکای را نداشتم. نمی دانم با این مشکل چکار کنم.
این روزها که فضا به سوی بسته شدن می رود باید فکر دیگری کرد.تصمیم دارم به فضای دیگری نقل مکان کنم .دنبال یک جای خوب می گردم .بسیاری توصیه کردند که دیگر سیاسی ننویسم .
آخر می گفتند  حوصله و  وقت آمدن تا اوین را برای ملاقات ندارند!!! همین جا از تمام بزرگوارانی که با ایمیل ها و تماس های تلفنی خود جویای احوال وبلاگ بودند سپاسگذاری می کنم .
امیدوارم با خارج شدن از امواج دموکراسی سازمان یافته نظامی بتوانم مجددا برگردم

نظرات 4 + ارسال نظر
پسر نیمه شب جمعه 17 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 03:30 ق.ظ http://midnightboy.blogsky.com

سلام.
خرسند شدیم از اینکه امشب با مطلب جدید شما برخورد کردیم . در مورد دسترسی به بلاگ اسکای هم تا منو داری ناراحت نباش .

محبوب جمعه 17 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 12:19 ب.ظ

سلام شما تشریف نداشتید ولی من بطور مرتب به اینجا سر میزدم و دست خالی برمیگشتم! تسلیت میگم و ارزوی صبرو سلامتی برای شما و خانواده دارم .بهر حال خوشحالم که دوباره می نویسید. سلام برسونید.

وب نگار دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 03:13 ب.ظ http://www.weblognameh.blogsky.com

تسلیت مرا بپذیر.

هر مرگ اشارتی است
به حیات دیگر

علی چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 10:40 ب.ظ

اتفاقا زمانه زمانی است که باید سیاسی نوشت. البته این هنری است که بنده ندارم. هنوز نمیدانم به چه زبانی بنویسم که هم حقیقت را گفته باشم، هم در جهت پراکندگی نیروها حرکتی نکرده باشم، و هم تاثیر مثبتی در طرف مقابل بگذارم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد