سرزمین عجایب

دیروز  شدیم آلیس ، به اتفاق بچه ها، رفتیم سرزمین عجایب. همان جائی که تبلیغات هر روزه اش از تلویزیون پخش می شود. به راستی جای بسیار عجیبی است .اول مکان آن ، که طبقه سوم یک مجتمع تجاری بنام تیراژه است.

دوم آنکه قدم که بر می داری باید پول خرج کنی. از همان ورودی با پرداخت مبلغی یک کارت اعتباری بهت می دهند که هر جای که می روی آنرا داخل دستگاه می کنی در یک چشم بر هم زدنی خالی می شود. ورودی نفری هزار تومان !! بازیها هم اغلب بصورت تک کاربره و عمدتا بازیهای کامپیوتری است. دو سه تا بازیهای جمعی همچون چرخ و فلک و هواپیما و ماشین بازی هم دارد. سه دور بیشتر نمی زند ، ماشین و هواپیما هزار تومان ، چرخ و فلک 600 تومان و سایر بازیها هم 500 تومان است از گریم 2500 تومان تا بولینگ 2600 تومانی و اسیلاتور 3000 تومانی هم می توان گفت .قطار فانتزی آن تو طبقه سوم یک ساختمان با دو دور گردش 800 تومان می گیرد . با این اوصاف باید برای هر یک از اینها کلی از وقت خود را توی صف آن صرف کنی . گرسنه هم که شدی یک بوفه تر و تمیز آنجا هست که برای جای نشستن هم باید به انتظار بایستی و با مینی پیتزا 900 تومانی و سیب زمین سرخ کرده 750 تومانی شکم خودنت را سیر کنی.

خلاصه برای 4 ، 5 ساعت گذران وقت 30 هزار تومان ، با حداقل بازیها، خرج می کنی و جالب آنکه با خوشحالی محیط را ترک می کنی . خوشحال از اینکه بچه ها ، فارغ از همه چیز ، خرسندند و با شور و حال خاصی آنجا را ترک می کنند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد