سیستم در پیتی

همه چیز به هم ریخته ! نمی دانم چه اتفاقی افتاده  ، دو روزیه که ترتیب مطالب به هم خورده و این که بهم می ریزه من هم قاطی می کنم. خلاصه اعصاب  باقی نمانده. هر کاری می کنم هم درست نمی شه ، مطلب امروز را می برد بعد از مطلب چند روز قبل می گذارد . مجبور شدم چند تا مطلب را فعلا" بر دارم تا ببینم درست می شود تا نه.

نمی دانم پریروز چه اتفاقی افتاده که تاریخهای بعدی پشت سر آن قرار می گیرد.شاید بخاطر این محمود بلا باشه .هر چه بلا و مصیبت است با اومدن او سرازیر شده ، آهان !! پریروز رفت ورزشگاه آزادی فوتبال بازی کنه و آن فیگور خاص خودش را گرفت و پنالتی زد.

قیافه اش به توپ جمع کن ها پیش می خورد نه؟ یکی گفت قراره تو مسابقه پرورش اندام هم شرکت کنه. فقط کافیه یک کم پشت بازو زیاد کنه تا نفر اول بشه.

حالم خوب نیست ، قاطی کردم با سیستم در پیتی.

تا بعد...

نظرات 1 + ارسال نظر
پسر نیمه شب جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 06:21 ق.ظ http://midnightboy.blogsky.com

سلام .
آقا شما آخرش یه کاری دست بنده میدی . الان ساعت ۶:۰۰ صبح هستش که داشتم این مطلب رو می خوندم اینقدر خندیدم که نزدیک بود از خونه بیرونم کنن . همه فکر کردن که من یوونه شدم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد