بچه ها همه بخوانند

واکنشهای خواندنی به نامه احمدی نژاد 

 

آیت الله احمد جنتى دیروز در نماز جمعه نامه رئیس جمهور ایران به جورج بوش همتاى آمریکایى احمدى نژاد را نامه اى فوق العاده دانست و آن را «الهام» خداوندى خواند

جنتى گفت: رئیس جمهور به همتاى خود نامه نوشته و این نامه واقعاً نامه عجیب و غریبى است. به نظر من باید این نامه  را بچه ها همه بخوانند، در مدارس و دانشگاه ها خوانده شود، صدا و سیما مکرر بخواند و در آینده نیز در کتاب هاى درسى قرار داده شود. این نامه چیز ساده اى نیست، داراى پیام است و در دنیا کسى جرات ندارد این گونه مسائل و دغدغه ها را بیان کند.

وى گفت: این مرد (احمدى نژاد) واقعاً مردى شجاع، متدین و مقتدر است که به حرف خود ایمان دارد. این مرد آبروى مملکت و اسلام است. نامه احمدى نژاد در دنیا جاى خود را پیدا کرده و اگر آنها جواب دهند یا ندهند به ضررشان خواهد بود. اگر جواب بدهند چه چیزى مى خواهند بگویند و اگر جواب ندهند این نشان دهنده ضعف و انفعال آنها خواهد بود.

 

روز جمعه یکى از مداحان معروف تهران در میان قرائت دعاى ندبه که از شبکه سراسرى تلویزیون نیز پخش مى شد، نامه احمدى نژاد را نشانه ظهور امام زمان(عج) دانست.

نظرات 2 + ارسال نظر
وحید یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:57 ق.ظ

البته من با آن بخش از سخنان آقای جنتی که گفته اند نامه احمدی نژاد را همه بچه ها بخوانند موافق ام !!!!
بنظرم جرج هم همین کار رو کرده و نامه را داده بچه اش بخواند!! خدا را چه دیدید شاید بچه اش جواب نامه را هم داد!!!
ولی ایکاش این آقا وقت نوشتن نامه به مصادیق بومی ایراداتی که از ایالات متحده گرفته هم کمی فکر می کرد در آنصورت ممکن بود شرم و حیا باعث بشه یه بخشهائیش رو سانسور کنه (مثلا بخش مربوط به وکیل زندانیان گوانتانامو را!!!). البته به شرطی که فرهنگ لغتی که استفاده می کنه کلماتی مانند شرم و حیا هم داشته باشه!!!

محبوب دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:18 ق.ظ

واقعا؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد