حاشیه ای بر یک سخن

رهبر انقلاب اسلامی اظهارات برخی دیگر از افراد را مبنی بر دعوت از ناظران بین‌المللی و دشمنان ایران برای نظارت بر انتخابات ، بی‌شرمی و بزرگ‌ترین جسارت به ملت ایران خواندند و خاطرنشان کردند: مسئولان اجرایی و نظارتی انتخابات همواره به وظیفه خود در حفظ امانت آرای مردم به خوبی عمل کرده‌اند و در انتخابات مجلس هشتم نیز به همین صورت خواهد بود. ایشان با اظهار تأسف از برخی سخنان درخصوص مراقبت از تخلف در انتخابات تأکید کردند: در 28 سال گذشته همواره انتخابات در این کشور در سلامت کامل برگزار شده است، چرا برخی افراد با این سخنان که امیدواریم از روی غرض‌ورزی نباشد به حیثیت انتخابات خدشه وارد می‌کنند. ایشان افزودند: هم مردم و هم آن دسته‌ای که رییس‌جمهور امریکا از آن اعلام حمایت کرده است باید فکر کنند که چرا امریکا می‌خواهد از آن دسته حمایت کند و آن دسته چه نقصی داشته که امریکا را به فکر حمایت از آن انداخته است.  لینک

 

 مبادا یه موقع از آینده نا امید شوید. به نظر میاد وزنه اصلاح طلبها سنگین تر شده و جناح  اقتدار طلب احساس خطر می کند. بعید می دانم آمریکا به این نکته واقف نباشد که حمایتش از یک گروه خاص زمینه سرکوب آن را در داخل کشور فراهم می کند و گوئی عمدا" زمینه را برای حضور اقتدار طلبها فراهم می کند.

نظرات 1 + ارسال نظر
من رأی میدهم جمعه 21 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:37 ب.ظ http://ishallvote.org/

عموم جوامعی است که شهروند به واسطه نماینده خود در اداره دولت سهیم است بمانند جمهوری اسلامی نظارت بر انتخابات از عمده مسائل جا افتاده است. مگر علاقه به هدایت انتخابات و پوشش وجود داشته باشد. 20 ملیون ایرانی که به هیچ واسطه ای حاظر به رأی دادن نیستد، با وجود اصرار ما، انتخابات را یک نمایش فرمایشی میدانند. دلیل می آورند شرکت آنها هیچ تأثیر در نتیجه انتخابات نخواهد گذاشت. حظور ناظر های داخلی و خارجی میتواند اعتماد نظر ملت را بیشتر کند و باعث شود که تعداد بیشتری به این وظیفه ملی خود بپردازند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد