به وقت رفتن..

آنان که بر شتر چموش قدرت سوارند و در میدان سیاست دو اسبه می‌تازند و از نردبان مقدسات و اعتقادات مردم بالا می‌روند و گرد‌آسیاب ریاست می‌چرخند و از پل دین می‌گذرند تا به دنیا برسند متأسفانه مؤید و مشوق عده‌ای چماق به دوش و فرقه‌ای کفن پوش که دندان تمساح خشونت را تند و تیز می‌کنند و می‌خواهند عجوزه تندخوی و عفریته زشت روی خشونت را به نکاح دین درآورند و امور مقدس را ملوث جلوه دهند یعنی رجاله‌ها و فاشیست‌هایی که معجونی از جهل و جنونند و بندنافشان به مراکز ثقل قدرت متصل است و مطلق العنان و افسار گسیخته‌اند و نه ملوم معاقب قضا هستند و نه محکوم معاتب قانون. هم فقیه و هم فیلسوف و هم داروغه و هم حاکم و هم مفتی و هم قاضی هستند! فعال‌مایشاء و حاکم ما یرید! ذوب شدگانی که ماست را سیاه می‌بینند!شعبان بی‌مخ‌های وحشت‌ و رهبت که با هتاکی و سفاکی ننگ عنیف و معیف کوی دانشگاه را آفریدن و با تهاجم حیوانی مرتع دانشگاه را چریدند و با تعرضات شنیع پرده ناموس فرهنگ و علم را دریدند و در قتل‌های زنجیره‌ای مظلومان بی‌گناه و قربانیان بی‌پناه لعنت سرمدی خدا و نفرت ابدی خلق را خریدند

آیت الله طاهری

یک روز بارانی

امروز با مجتبی رفتیم دلاوران تا یه تخت یک نفره بخریم.ماشین را گوشه ای پارک کردم.بارش باران هم شروع شده بود. تخت را که انتخاب کردیم قصد داشتیم همان موقع بیاوریم. باران با شدت بیشتری می بارید.توانستیم آن را مشمع پیچ کنیم و بار بزنیم.قرار شد مجتبی با وانتی برود و من هم دنبالشان با ماشین خودم، سریع سراغ ماشینم آمدم، ریموت را زدم اما درها باز نشد، یه بار دو بار، نه باز نمی شد. سریع برگشتم ، وانت داشت حرکت می کرد، به مجتبی موضوع را گفتم دو تائی برگشتیم سروقت ماشین سوئیچ را هم داخل قفل کرد ، باز نشد.گفت تو برو من اینو باز می کنم میام!! گفتم نه بریم تخت را پیاده کنیم با هم بر می گردیم. تمام این ماجرا چند دقیقه بیشتر طول نکشید.

رفتیم تخت را پیاده کردیم وبعد از خانه ریموت یدکی را هم برداشتم وبا ماشین مجتبی برگشتیم سراغ ماشین، تو راه مجتبی از همین اتفاق که تو شمال برایش افتاده بود و مجبور شده بود 15 هزار تومن پیاده بشه تا مشکل را یه قفل ساز حل کنه گفت و اینکه خودش الان وارد شده و تا حالا چند تا از این مشکل را حل کرده است.

وقتی رسیدیم و ریموت یدکی را هم زدیم و کار نکرد، مجتبی گفت تنها راه  اینه که دستی در را باز کنیم و سریع دزد گیر را قطع کنیم. گفتم چاره نیست.

با معذرت خواهی!! لاستیک لبه پنجره در آورد و رفت تا از ماشینش پیچ گوشتی بیاره، من همینطور که کنار ماشین ایستاده بودم نگاهم به داخل ماشین افتاد و دسته کلیدی را روی صندلی دیدم. با خودم گفتم من که دسته کلید اینجوری نداشتم که روی صندلی گذاشته باشم، چشمم به قفل فرمون افتاد که آبی بود، فهمیدم چه گندی زدم، مجتبی را صدا کردم . گفتم مجتبی این ماشین من نیست. نگاه کردم دیدم ماشینم چندتا پائین تر پارک شده است

لاستیک پائین پنجره را جا زدیم و سریع حرکت کردیم. یک بی دقتی و بی توجهی محض که می توانست دردسر ساز بشه، اگر مجتبی آن موقع می ماند و من میرفتم و او دست به کار باز کردن در ماشین می شد تا می امدیم ثابت کنیم که چی شده یه پرونده برایش تشکیل شده بود.

نتیجه می گیریم اگر در یک روز بارانی

ریموت ماشین عمل نکرد قبل از هر اقدامی پلاک ماشینتون را کنترل کنید شاید ماشین متعلق به شما نباشد.

عاقبت سید حسن

مجری خبر 20:30 در لابه لای اخبار به خبری اشاره کرد که بقول او همان لحظه به دستش رسیده است مبنی براینکه سایت اهانت کننده به سید حسن خمینی مسدود شد.

تا الان که خبری از مسدود شدن سایت نوسازی نیست شاید سایت دیگری را بسته باشند و یا دستورش را داده اند و در پیچ و خم اداری مانده است و برای نمایشی بیش نبوده است. جالبه خود سایت مسدود شدنش را گردن آمریکائیها انداخته است.به این می گویند یک اصول گرائی واقعی.

هر چه باشد اصلاح طلبها یه برگه مهم را زمین زدند و محکم هم گرفتند.همزمانی هشدار سید حسن خمینی در مصاحبه با شهروند امروز مبنی بر انحراف انقلاب با ورود نظامیان و سخنان فرمانده کل سپاه که تایید ی بر آن بود، فرصتی ایده آل را برای اصلاح طلبها ایجاد کرد. در هنگامه ای که بخاطر رد صلاحیتهای فله ای و حذف یکباره آنان از انتخابات جو سنگین و یک طرفه ای به نفع اقتدار گراها ایجاد شده بود و اعتراضات پی در پی سران اصلاحات راه به جائی نمی برد همزمانی این دو موضوع و پشت بند آن مطلب توهین آمیز سایت نوسازی مکملی شد تا هجمه ای از سوی اصلاح طلبها بر علیه جناح مقابل ایجاد شود. نکته جالب محدودیت رسانه ای اصلاح طلبهاست که با وجود چند روزنامه محدود و یکی دو سایت توانستند این کار را انجام دادند.بگونه ای که روزنامه کیهان هر چند در ظاهر امروز تسلیم شد و خواستار عذر خواهی فرمانده سپاه شد.

ادبیاتی که در متن سایت نوسازی ارائه شده شبیه ادبیاتی است که احمدی نژاد بکار می برد.به نظر می آید  هر چند این سایت در بیانیه اش خود را از این ارتباط مبرا کرده و خواسته  با موضوعی دیگر  حرفش را اصلاح کند اما احتمال می رود علی رغم خواست جناح مقابل برای ختم موضوع اصلاح طلبها موضوع را رها نکنند همچنان که امروز هم آیت اله صانعی هم اعلام موضع کرد. تایید عده ای دیگر از اصلاح طلبها در این چند روز و روز های آینده می تواند یکی از نتایج آن باشد.

اما در بلند مدت نتیجه چیز دیگری خواهد بود. اقتدار طلبها یقینا همین روزنه ها را نیز با روی کار آمدن مجلس هشتم خواهند بست و گستره خود را بیشتر خواهند کرد. چرا که مقامات عالی نظام چنین می خواهند.

و نکته آخر حضور موثر سید حسن خمینی در این موضوع یادآور خاطره درگذشت حاج احمد آقا را زنده کرد که مرگ ناگهانی او را ناشی از موضع گیری های علنی اش در مورد شرائط آن روز جامعه بر می شمردند. آیا سید حسن هم چنان سرنوشتی خواهد داشت؟ یقینا با این احوالات نظامیان و حامیان قدرت طلب آنها به مانعی برخورد کرده اند که در آینده مشکلاتی را برایشان ایجاد خواهد کرد.