نامه پراکنی

صبح طبق معمول تو مسیر اداره اخبار رادیو فردا را گوش کردم، بعد رادیو جوان را انتخاب کردم و برنامه یک صبح یک سلام ، انگار نه انگار اتفاقی افتاده و تمام ارکان به جان هم افتاده اند. در حالیکه رادیو فردا نامه احمدی نژاد به حداد عادل را با تفصیل پخش کرد. با نعمت احمدی بندهای توهین آمیز آن رابررسی کردند. تو رادیوی خودمون از قول حداد عادل اظهار بی اطلاعی از متن نامه شد و گفته هائی از این دست را عادی بیان نمود. در حالیکه اصلا اشاره ای به محتوای این نامه نشد.

در همین برنامه "یک صبح یک سلام" آقای افشاری که در میان برنامه برخی عناوین روزنامه ها را می خواند. وقتی در اولین مطلب به خبر این نامه پرداخت، تا خواست قسمتهائی از آن را بخواند، خانم مجری وسط پرید و گفت تماسی برقرار شده اجازه بدهید بعد از تماس تلفنی مطلب را ادامه بدهید.این آقای افشاری که گویا از همه جا بی خبر بودبرگشت گفت من فکر کنم خواندن این نامه آنقدر اهمیت دارد که بخاطر آن از یک تماس تلفنی به عقب بیفتد. هرچه بود موزیکی پخش شد و خانم مجری با تاسف اعلام کرد که تماس قطع شد و خواست آقای افشاری خواندن روزنامه ها را ادامه بدهد که او هم گفت حالا که این طور شد (به اصطلاح قهر کرد) من هم این را نمی خوانم هر کسی دوست داشت به روزنامه ها مراجعه کند.

اما گویا حداد عادل واقعا" از محتوای نامه خبر نداشته چرا که چند ساعتی نگذشته بود که پاسخ بلند بالائی از او روی سایتها نمایانگر شد. و از متن نامه  گله مند شده بود. به نظر حداد و مجلسیان بازنده حمایتهای بی شائبه خود از این دولت ناکارآمد شدند.

حرفهای دانش جعفری هم در مراسم تودیعش بسیار خواندنی است.او که در مت وازرتش هیچ حرف جنجالی را به زبان نیاورده بود سفره دلش را که بوی نفت هم نمی داد باز کرد و از وقتش تمام و کمال استفاده کرد.

مصاحبه اش با شهروند امروز هم خواندنی بود اما حرفهای امروزش نمایانگر نابسامانی بزرگ در داخل خود دولت است. او در مصاحبه با شهروند امروز گفته بود کارنامه مرا با کارهائی که نکرده ام ارزیابی کنید .

داش جعفری اول تیتر خبری بعد از تعطیلات در سال جدید بود که با سخنان امروزش حکایت از یک طوفان بزرگ دارد. قطعا روزهای آینده  از این دست خبرها فراوان خواهد بود. رادیوهایتان بدون پارازیت باد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد