عاقبت سید حسن

مجری خبر 20:30 در لابه لای اخبار به خبری اشاره کرد که بقول او همان لحظه به دستش رسیده است مبنی براینکه سایت اهانت کننده به سید حسن خمینی مسدود شد.

تا الان که خبری از مسدود شدن سایت نوسازی نیست شاید سایت دیگری را بسته باشند و یا دستورش را داده اند و در پیچ و خم اداری مانده است و برای نمایشی بیش نبوده است. جالبه خود سایت مسدود شدنش را گردن آمریکائیها انداخته است.به این می گویند یک اصول گرائی واقعی.

هر چه باشد اصلاح طلبها یه برگه مهم را زمین زدند و محکم هم گرفتند.همزمانی هشدار سید حسن خمینی در مصاحبه با شهروند امروز مبنی بر انحراف انقلاب با ورود نظامیان و سخنان فرمانده کل سپاه که تایید ی بر آن بود، فرصتی ایده آل را برای اصلاح طلبها ایجاد کرد. در هنگامه ای که بخاطر رد صلاحیتهای فله ای و حذف یکباره آنان از انتخابات جو سنگین و یک طرفه ای به نفع اقتدار گراها ایجاد شده بود و اعتراضات پی در پی سران اصلاحات راه به جائی نمی برد همزمانی این دو موضوع و پشت بند آن مطلب توهین آمیز سایت نوسازی مکملی شد تا هجمه ای از سوی اصلاح طلبها بر علیه جناح مقابل ایجاد شود. نکته جالب محدودیت رسانه ای اصلاح طلبهاست که با وجود چند روزنامه محدود و یکی دو سایت توانستند این کار را انجام دادند.بگونه ای که روزنامه کیهان هر چند در ظاهر امروز تسلیم شد و خواستار عذر خواهی فرمانده سپاه شد.

ادبیاتی که در متن سایت نوسازی ارائه شده شبیه ادبیاتی است که احمدی نژاد بکار می برد.به نظر می آید  هر چند این سایت در بیانیه اش خود را از این ارتباط مبرا کرده و خواسته  با موضوعی دیگر  حرفش را اصلاح کند اما احتمال می رود علی رغم خواست جناح مقابل برای ختم موضوع اصلاح طلبها موضوع را رها نکنند همچنان که امروز هم آیت اله صانعی هم اعلام موضع کرد. تایید عده ای دیگر از اصلاح طلبها در این چند روز و روز های آینده می تواند یکی از نتایج آن باشد.

اما در بلند مدت نتیجه چیز دیگری خواهد بود. اقتدار طلبها یقینا همین روزنه ها را نیز با روی کار آمدن مجلس هشتم خواهند بست و گستره خود را بیشتر خواهند کرد. چرا که مقامات عالی نظام چنین می خواهند.

و نکته آخر حضور موثر سید حسن خمینی در این موضوع یادآور خاطره درگذشت حاج احمد آقا را زنده کرد که مرگ ناگهانی او را ناشی از موضع گیری های علنی اش در مورد شرائط آن روز جامعه بر می شمردند. آیا سید حسن هم چنان سرنوشتی خواهد داشت؟ یقینا با این احوالات نظامیان و حامیان قدرت طلب آنها به مانعی برخورد کرده اند که در آینده مشکلاتی را برایشان ایجاد خواهد کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
محبوب پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:28 ب.ظ

هنوز شروع نکرده شما عاقبتش رو هم حدس زدید؟:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد