صرفه جوئی

در سال 1987 خطوط هوایی «امریکن ایرلاینز» توانست با حذف یک دانه زیتون از هر سالاد سرو شده در پروازهای درجه یک خود، چهل هزار دلار صرفه‌جویی کند.

نظرات 2 + ارسال نظر
محبوب سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:06 ق.ظ

خبرش الان به شما رسیده:))

کلی خندیدم.
این مطلب ادامه داشت اما نمی دانم چرا یه وقتائی همه مطلب یا بخشی از آن حذف می شود. من هم که فراموش می کنم وبلاگ را یه بار چک کنم ببینم صحیح منتشر شده یا نه.
شنیدم اخیرا تو یکی از شرکتها که گریبانگیر مشکلات نقدینگی شده یه مدیری که جدیدا بر سر کار اومده به منظور صرفه جوئی در قدم اول دستور داده نی های نوشابه از سر میز ناهار حذف شود.
خواستم با این خبر اقدام آن مدیر را تائئید کنم که حتما تاثیر گذار است. البته اثر این صرفه جوئی در کل هزینه های شرکت به نانو اپسیلون هم نمی رسه. همین

محبوب چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:48 ب.ظ

حالا این هم بد نیست! من اگه جای اونها بودم نوشابه رو حذف می کردم! تا رکورد به اپسیلون برسه!!:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد