ماساژ ژاپنی

 

چند روز پیش تو خیابان خالد اسلامبولی یک آگهی بر روی دیوار نظرم را جلب کرد .متن آن چنین بود:

 

ماساژ حتی در خانه شما

ماساژ ژاپنی با دست به سبک یومیهوتراپی و با دستگاه

 

تجسم کنید بعد از یک روز کاری سنگین و پر استرس به آرامی روی یک دوشکچه نرم و راحت دراز کشیده ایدو ماساژور در حال آزاد کردن تنش از ماهیچه هایتان است در حالی که بوهای آرامش بخش روغن ماساژ را استنشاق و دست گرم ماساژور را روی بدنتان احساس می کنید.

ماساژ تجربه ایست که لذت آن را هرگز فراموش نخواهید کرد

 

ماساژبا روغنهای آرامش بخش                                       _  30  دقیقه_6000  تومان

ماساژبا دستگاه و دست                                               _ 45 دقیقه_8000  تومان

ماساژ جامع(با دستگاه، دست روغن و ماساژ تخصصی کف پا) _ یکساعت _ 10000 تومان

ماساژ تخصصی صورت و کف پا                                        _20 دقیقه _  5000تومان

 

تلفن تماس 09123466185

 

تعجب کردم که واقعا" چه کسانی تو این دوره زمونه به این چیزها احتیاج پیدا می کنند . الحمدالله که همه چیز در نهایت آرامش در حال گذر است !!!

رفت و آمد با سگ ممنوع

دوباره فصل گرما فرا رسید و دستور برخورد با بی حجابان هم صادر شد. روند جالبی است هر سال این موقع از سال که میشه عده ای از تریبونهای مختلف شروع به سخنرانی ها و اظهار نظرهای آتشین می کنند و از اهمال کاری نیروی انتظامی در برخورد با این پدیده شوم انتقاد می کنند.

اما امسال با دوره های قبل تفاوت داره ، حالا در بین خود جناح یکپارچه حاکمیت دیدگاههای دیگری نیز شنیده می شود . مهمترین آن نظرات خانم عشرت شایق است .ایشان همان کسی است که در خصوص رفتن خانمها به استادیوم هشدار داده بود که این کار باعث ایجاد رعشه در آقایون خواهد شد و حالا در ادامه ضدیت با آقایون متذکر شده که " چرا در برخورد با بد حجابی فقط با خانمها برخورد می شود". ایشان حتی مطلب را گسترش داده وگفته "علت این بدحجابی ها همانا تمایلات آقایان به این موضوع در جامعه است". این همان بحث عرضه و تقاضا است و یا داستان قدیمی ، اول مرغ بود یا تخم مرغ . افروغ نماینده دیگر مجلس نیز دیروز در جمع خانواده شهدا در جلوی مجلس اعلام کرد با" برخورد فیزیکی این مشکل حل نمی شود و باید کار فرهنگی صورت بگیرد".

همین تناقضات و اظهار نظرهای مختلف باعث شده تا امکان تعریف درستی در مورد خود کلمه "بدحجاب"و " بد حجابی " بوجود نیامده و در ادامه راهکار درستی هم برای حل آن انجام نشود و اقدامات انجام شده در این سالها هم همانند کارهای فصلی نمود پیدا کند . خلاصه امسال هرکی با توله سگش بیاد بیرون بازداشت و جریمه خواهد شد.

************

این عکس محمود رنسانس همچین به دلم نشست !! ، سادگی و بی آلایش بودن او ، انگار نه انگار که رئیس جمهور مملکت است.

بازار داغ سکه

بازار سکه ، حسابی سکه شده و دیروز یکباره 30 هزار تومان قیمت آن افزایش یافت.امروز هم تا الآن ، حدود 5 هزار تومان دیگر گران شده است. قبلا" هم در یکی از پستها اشاره ای به روند روبه افزایش قیمت جهانی طلا و افزایش داخلی آن کرده بودم .آن موقع نرخ هر اونس طلا هنوز به 500 دلار نرسیده بود اما الان از مرز 600 دلار هم گذشته است.

هرچند قیمت جهانی در روند روبه افزایش قیمت طلا و سکه داخلی عامل مهمی می باشد اما جهشهای ناگهانی اخیر سکه هیچ ارتباطی به این موضوع ندارد. چرا که قیمت هر انوس طلا ظرف همین دو روز از 600 دلار به 609 دلار رسید یعنی 5/1 درصد افزایش اما سکه یکباره از 167 هزار تومان به 200 هزار تومان افزایش یافت.

اما یک روند دیگر را هم ببینیم نرخ سکه در آذر ماه بطور میانگین 123 هزارتومان بود و امروز بعد از چهار ماه به بیش از 200 هزار تومان رسیده است.

کسانی که در بهمن ماه پول خود را به خرید فیش موبایل اختصاص دادند اگر سکه خریده بودند ( قیمت سکه 144 هزار تومان بود) در مدتی کمتر از دو ماه 40 درصد سود عاید خود کرده بودند.

این نشان دهنده یک اقتصاد شکوفاست !‌نه؟

چرا این سیکل معیوب اقتصادی در یک چرخه بسیار کوتاه در حال گردش است. درست سال 73 تب سکه تمام مملکت را دربر گرفت .مردم برای خرید سکه شبها تو صف می خوابیدند. ناچار بانکها مانند موبایل اقدام به پیش فروش سکه کردند.حالا بعد از 12 سال دوبار همان اوضاع و احوال رخ داده است.چرا؟

اولین عامل اوضاع و احوال غیر قابل پیش بینی سیاسی مملکت است. دومین آن برنامه (بی برنامه) دولت جدید است که سال خوش آن از همین بهار رخ نموده است. این دو فاکتور باعث شده بازار سرمایه کشور به رکود چندین ماهه فرو رود و تقاضاهای کاذب و سفته بازیها دوباره رشد پیدا کند.

کاهش دستوری نرخ بهره بانکها و تزریق دلارها نفتی به بازاری که توان جذب آن را ندارد در این هاگیرواگیر نقش بنزین بر آتش را بازی می کند. مطمئن باشید این روند به همه اقتصاد (اگر اقتصادی بماند) تسری خواهد یافت و همان تورم افسار گسیخته ای که همه اقتصادانها در پی تصویب بودجه هشدار آن را می دادند فراگیر خواهد شد

نکند تصور کرده اید وامهای کم بهره بانکها را به من و شما می دهند .خیر  !! وامها را همان کسانی خواهند گرفت که از محل حساب ذخیره ارزی بنام سرمایه گذاری ، پول مملکت را بردند و در سوئیس زمین خریدند.

کدام حمایت از جوان و ازدواج جوانان ، وامها فقط مانند جنس تو ویترین شده که نمی شود به آن دست زد (هم یکی مانده) حالا بیچاره آنهائی که می می خواهند در این اوضاع و احوال خرید عروسی کنند .طلا گرمی 15 هزار تومان ، آخر دیگر توانی باقی می ماند.

مرگ و زندگی

مرگ از زندگی پرسید : " این چه حکمتی است که باعث می شود تو شیرین و من تلخ جلوه کنم ؟! "

زندگی لبخندی زد و گفت : " دروغ هایی که در من نهفته است و حقیقت هایی که تو در وجودت داری !!