دسته گلهای عمو پورنگ

در مجموعه زنده تلویزیونی عموپورنگ که برای کودکان از شبکه یک سیما پخش می‌شود، رئیس‌جمهور مورد اهانت  قرار گرفت.مجموعه تلویزیونی عمو پورنگ از پربیننده‌ترین برنامه‌های مخصوص کودکان است که عصر روزهای زوج از شبکه یک سیما پخش می شود.

در جریان پخش این برنامه ، هنگامی که یک کودک با برنامه تماس می‌گیرد تا با داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) گفتگو کند، مجری برنامه از او سئوال می‌کند که آیا بچه خوبی است و او پدر و مادرش را اذیت نمی‌کند؟

که کودک پاسخ می‌دهد بچه خوبی‌ام و پدرم برایم یک عروسک جایزه خریده است‌.

مجری برنامه از کودک سئوال می‌کند عروسک او چیست که کودک پاسخ می‌دهد عروسک او میمون است و هنگامی که عمو پورنگ در خصوص اسم عروسک از این کودک سئوال می‌کند او در جواب می‌گوید "پدرم او را احمدی‌نژاد صدا می‌کند".

گر چه به اعتقاد کارشناسان رسانه و مسئولان و برنامه سازان صدا و سیما بروز مسائل و مشکلات مختلف نظیر مورد فوق در برنامه زنده طبیعی است، اما ضروری است تدبیری در این زمینه اندیشیده شود؛ چرا که تاکنون بارها مواردی از این دست در برنامه‌های زنده از جمله همین برنامه رخ داده که نمونه‌های آن بیان برخی مسائل خانوادگی از سوی کودکان بوده است.

در یکی از مجموعه‌های عمو پورنگ هنگامی که مجری برنامه در تماس تلفنی زنده با برنامه از کودک می خواهد گوشی را به پدر یا مادرش دهد که وی با آنها صحبت کند، کودک اعلام می کند آنها در حال استحمام هستند و همچنین گفته می‌شود؛

در یکی دیگر از قسمت های این برنامه وقتی پورنگ از 2 کودک دو قلو می‌پرسد پدرش پس از بازگشت از سر کار کدام یک از آنها را اول می‌بوسد، یکی از کودکان پاسخ می‌دهد که پدرشان در بدو ورود به منزل ابتدا مادرشان را می‌بوسد.

به نقل از gooyanews (چون در ایران فیلتر است)

نظرات 4 + ارسال نظر
امید چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:45 ب.ظ http://zoornameh.blogskye.com

دروغ هم نگفته خوب بچه! من باید خومون رو درست کنیم نه اینکه فکر سانسور باشیم.

بهنیا چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:10 ب.ظ http://www.behniamis.blogsky.com

به من هم سری بزنی خوشحال می شم

محبوب چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:46 ب.ظ

همیشه ی کند حرف راست رو از بچه بشنو:)
حالا چی شده ؟ عموپوررنگ هنوز زنده است؟!!

ساغر پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:06 ب.ظ

سلام
مطلب آخری را خودم تماشا کردم خیلی بامزه بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد