فرمایشات

********

آیت الله العظمی صاف گلپایگانی:

تبلیغات سوئی می شود تا بانوان را برای حضور در عرصه های غیر سنتی تشویق کنند که زنان باید هوشمندی خود را در مقابل این توطئه ها حفظ کنند.
چه معنایی دارد که یک خانم 4 سال همیشه در جلسات با مردان نامحرم نشست و برخاست کند و برای ورود به این عرصه با دیگران رقابت کند.

ایشان بزرگترین عبادت بانوان را خانه داری و تربیت نسل های با تقوا برشمردند و تاکید کردندک حضور بی رویه بانوان در اجتماع، نظام جامعه را بر هم می زندلینک

آقا کی گوش می ده به این حرفها ، مثلا همین خواهر  جناب باهنر نایب رئیس مجلس  برای رسیدن به شورا حتی کارهائی را که نپذیرفته را نیز بعنوان سوابق خود مطرح کرده است

وهمین خانم آرزو بابادی نفر دوم شورای شهر اهواز که شغل اش فروشندگی لوازم آرایش بوده حالا قرار است چهار سال با یه عده نامحرم نشست و برخاست کند. معنی نداره .

 

 

منشی تلفنی

                                         

فکر می کنید اگر شعرای قدیم ما الان بودند و تلفن منشی دار داشتند .وقتی به منزلشان تلفن می زدید و نبودند چه می شنیدید؟

 

 در منزل حافظ:

رفته ام بیرون من از کاشانه خود غم مخور

تا مگر بینم رخ جانانه خود غم مخور 

بشنوی پاسخ زحافظ گر که بگذاری پیام

 آن زمان کو بازگردد خانه خود غم مخور

 

 در منزل سعدی:

 از آواز دل انگیز تو مستم

 نباشم خانه و شرمنده استم

به پیغام تو خواهم گفت پاسخ

فلک گر فرصتی دادی به دستم

 

در منزل خیام:

 این چرخ فلک عمر مرا داد به باد

ممنون توام که کرده ای از من یاد

رفتم سر کوچه منزل کوزه فروش

آیم چو به خانه پاسخت خواهم داد

 

 در منزل فردوسی:

 نمی باشم امروز اندر سرای

 که رسم ادب را بیارم بجای

به پیغامت ای دوست گویم جواب

چو فردا برآید بلند آفتاب

 

 در منزل مولانا:

 بهر سماع از خانه ام رفتم برون رقصان شوم

شوری برانگیزم به پا خندان شوم شادان شوم

می گو به من پیغام خود هم نمره و هم نام خود

فردا تو را پاسخ دهم جان تو را قربان شوم

 

 در منزل باباطاهر عریان:

 تیلیفون کِرده ای جانم فدایت

 الهی مو به قربونِ صدایت

چو از صحرا بیایم نازنینم

 فرستم پاسخی از دل برایت

 

در منزل سایر شعرا:

شرمنده از آنم که نباشم به سرایم

تا با تو سلامی و علیکی بنمایم

گر لطف کنی نمره و پیغام گذاری

پاسخ دهم ای دوست به محضی که بیایم 

حفظ تنگه

زمانی که احمدی نژاد را رئیس جمهور کردند و قرا شد زریبافان از اعضای شورای شهر هم پستی در دولت بگیرد و لازم شد استعفا دهد دیدند تاجزاده اصلاح طلب که نفر شانزدهم بود وارد شورای خواهد شد.آن موقع از قول یکی از آقایان گفته شد که شورا حکم "تنگه احد" را دارد که نباید به هیچ عنوان آن را ترک کنیم.

حالا هم از جریانات به این نتیجه می رسیم که قاعده هیچ استثنا بر نمی دارد حتی شده آرا مردم هم دستکاری شود. کوچک زاده نماینده مجلس به صراحت گفته :

حضور حتی یک نفر از کسانی که برای رسیدن به اهداف خود در 8 سال گذشته، از ریختن آبروی نظام جمهوری اسلامی ابا نکردند، در شورای شهر به ضرر ملت است ... ... اگر کسانی که قبلا امتحان خود را پس داده اند و اکنون هم برای تحت تاثیر قرار دادن فضای انتخابات و ایجاد التهاب در جامعه ، به مراجع ذیصلاح مراجعه و نامه نگاری می کنند، به شورای شهر راه یابند ، خواهیم دید، چه گلی بر سر ملت خواهند زد. لینک

اوضاع بخوبی پیش می رود. باور کنید این را با باور قوی می گویم. نه اینکه ناراحت نباشم. در این چند روز دوباره همان حس و حال سوم تیر بهم دست داد همان اوضاع بحرانی ، شاید باید چنین روندی اتفاق بیفتد تا عمق فاجعه مشخص شود. اگر رای نمی دادیم می دانید اینها چقدر راحت تر بودند سریع همان دیروز صبح نتیجه را اعلام می کردند.

کسانی که کودتائی بر سر کار آمده اند ، نیامده اند که به همین راحتی بروند .کار خیلی سخت تر از یک روند آزاد و دموکراتیک است.باید صبر کرد.