خوشحالی امروز من

اگر گوشی موبایل علامت باطری اش بدون اتصال به شارژر و خود به خود چشمک بزند یعنی که در حال شارژه و وقتی خاموشش می کنی بازهم خود به خود روشن میشه چه معنائی می تواند داشته باشد؟

گوشی موبایلم اینطوری شده.

 

پذیرائی در هواپیماها هم در نوع خودش جالب شده ، با ثابت ماندن نرخ بلیط گویا شرکتهای هواپیمائی برای صرفه جوئی به کم کردن پذیرائی متوسل شده اند.دیروز تو مسیر عسلویه کیش ایر به هنگام صبحانه همون یه استکان چائی را حذف کرده بود و یک بسته آب میوه گذاشته بود. خوشمزه آنکه یه مواقعی تو همین پروازها همراه چائی قهوه هم سرو می کردند. وقتی چائی کیلوئی چند تومان گران شده بهترین راه حل به پیشنهاد علما مصرف نکردن است.

 

تو برنامه نود امشب وقتی فردوسی پور از فتح اله زاده مدیر عامل استقلال پرسید امسال هم مثل پارسال  با خرید بازیکن های جدید بمب می ترکانید. با اون لهجه آذری اش گفت الان دیگه بمب نمی گن ! الان می گیند انرژی هسته ای.

 

چقدر خوشحال شدم که نقشه آمریکا در ربودن احمدی نژاد شکست خورده است.

ماجرای پمپ بنزین

تو پمپ بنزین اول جاده نیاسر صف طولانی خوروها  کشیده شده بود. حرکت به کندی صورت می گرفت. جاده ورودی هم پر از چاله چوله بود که چندین ساله همین طوری رها شده است. تمام اینها در حالی است که این منطقه بعنوان یک جاذبه توریستی در این ایام بازدید کنندگان فراوانی برای گل و گلاب دارد.

فقط یکی از پمپها کار می کرد و شلنگ بقیه به گردنشان آویزان شده بود. راننده لندرور باک بنزینش را پر کرد شروع به پر کردن دو تا گالن عقب ماشینش شد. یکی از همراهان اعتراض کرد . سراغ رئیس جایگاه رفت . همزمان راننده کناری پمپ هم که جوانی بود لب به اعتراض گشود یه دفعه هم چیز بهم ریخت چوب و چماق بود که طرفین بر سر هم دیگر رها می کردند. کمی بعد پلیس وارد معرکه شد ابتدا بهش علت را که ناهماهنگی و عدم سرویس بقیه پمپها بود را مردم بهش گوشزد کردند. به دفتر مسئول جایگاه رفت.ن نیم ساعتی آنجا بود. وقتی اومد بیرون گفت : این آدم عوضیه !! حرف حالیش نمیشه. شوما با این یه پمپ سر کنید کارش نمیشه کرد.

به همین راحتی پلیس اعمال قانون کرد و همه چیز به خیر و خوبی تمام شد.

**********

فوتبال دیشب هلند و فرانسه یکی از زیباترین مسابقاتی بود که تو این دوره دیدم البته هلند و ایتالیا هم قشنگ بود اما هنرنمائی هلندی ها عالی بود . چهار گل که هر کدام دیدنی تر از دیگری بود. مشغول خاطره نویسی بودم و زیاد توجهی به بازی نداشتم . تو این بی برقی تلویزین واسه خودش روشن بود اما گزارش جذاب فردوسی پور بر عکس گزارشگری خیابانی باعث شد توجهم بیشتر به مسابقه باشد طوری که  در نیمه دوم  تمام و کمال بازی را دیدم. کیفیت فیلمبرداری و نمایش جزئیات مسابقات از نکات بارز این دوره از مسابقات یورو 2008 است.

رحلت امام

 

   

گرچه حضور مردم در تشیع امام در نوع خود بی سابقه بود و بسیاری آن را درشان و منزلت امام به حساب می آورند لکن رفتار عده ای که قصد داشتند نهایت احساسات خود را در این عزاداری به نمایش بگذارند صحنه هائی زشت را رقم زد که به هیچ عنوان در خور مقام رهبری یک مملکت اسلامی نبود. و این موضوع از دید ناظران پنهان نماند.

 

بدون عنوان

پابرهنه ها ریگی به کفش ندارند