لبنان


تظاهرات میلیونی مردم جالب توجه بود.اما انعکاس آن در رسانه های ما بگونه ای دیگر بود.این اجتماع هیچ تشابهی با راهپیمائیهای ما نداشت.مردم از هر صنف و گروهی شرکت کرده بودند.حزب الله لبنان بسیار با آنچه در ایران هست تفاوت دارد.
نظرات 2 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 10:50 ب.ظ

از اين نظر که جالب توجه بود ٬ کاملا با شما هم نظر هستم. و می خواهم اضافه کنم غرور آفرين. لبنانی ها خيلی سطح تحصیلات٬ سازماندهی و فرهنگشان بالا است. با آنها از حدود ۳۰ سال پیش از نزدیک آشنایی داشته ام. در مکه هم از رفتارشان لذت برده ام. هم اکنون نیز یک دوست روشنفکر و فهمیده لبنانی دارم. آنها محشرند. ببين چه راحت و با چه ترفندی توطئه آن جماعت بختيار را خفه کردند. گرچه معتقدم بازهم سياست بازان جهانی جماعت های چهار پنج نفره را به عنوان مردم لبنان و صدای آزادی ٬ جار خواهند زد و اين تظاهرات ميليونی را يک حرکت نمايشی تحت تحريک تروريستها وانمود خواهند کرد. شرق چه بدبخت است که نميتواند حرف حق خود را به کرسی بنشاند. و من برای خودم متاسفم که نميتوانم دنيای امروز را خوب درک کنم.

وب نگار پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 01:05 ق.ظ http://www.weblognameh.blogsky.com

عزیزان و دوستان من
بنگاه آوا و نما ( بقول سروش ) کی و در کدام مورد بی طرف و غیر مغرضانه عمل نکرده که این دومین بارش باشد .
از سیمای جمهوری اسلامی توقعی غیر از این باید داشت ؟
جلل خالق .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد