خروس تخم گذار

از دیروز سایت بلاگ اسکای توسط چند آی اس پی فیلتر شده است .بالاخره نزدیک انتخابات است و آقایان از جریان آزاد اطلاعات هراس دارند.امروز هم با هزار دردسر توانستم مطالبم را پابلیش کنم .فردا را نمی دانم .




در اسلام داریم که یک مسلمان دو روزش نباید همانند هم باشد .مطمئنادر اینجا تغییر اتی در جهت مثبت بودن مد نظر بوده است.ابراهیم حاتمی کیا را حتما می شناسید.جوانی خوش تیپ که عمری را برای دفاع از مملکت در جنگ گذرانده و الآن با استفاده ازهنرش فیلم و سریال می سازد . دو تا از  فیلم های  اخیر او توقیف شد .موج مرده و به رنگ ارغوان .براستی چرا ؟ جوابش راحت است زیرا ایده های او تغییر کرده  است .این به معنای تغییر در مبانی فکری او نیست گرچه ممکن است عده ای تصور کنند او منحرف شده است.

اخیرا روز نوشتهای او را در سر صحنه فیلم به رنگ ارغوان می خواندم .می گوید : صبح که با ماشین به سر صحنه می رفتم

آهنگ جدید گوگوش بنام « کیوکیو بنگ بنگ » را گوش کردم که بسیار جالب بود.

حال بعضیها هستند که بگویند ، حاتمی کیا و نوار گوگوش و تعریف از ترانه و تازه اعلام صریح آن در یک نشریه سینمائی  ، اصلا جور در نمیاد .این در مورد کسی است که تربیت شده همین نظام است اما الان جور دیگری فکر می کند.آیا باید بگوئیم او ریاکار است.

 


یادم میاد بعد از پخش سریال زیبای خاک سرخ که داستان اشغال خرمشهر بود جلسه پرسش و پاسخی با حضور او برگزار شد.یک خانمی توی آن جلسه از حاتمی کیا پرسید چرا در صحنه مراسم عروسی شخص عروس را اینگونه آرایش کرده و زیبا نشان دادید ؟!! این با پیام سریال که اشاعه فرهنگ شهادت و ایثار است هماهنگی ندارد .

حاتمی کیا در جوابش گفت باید یک سری مسائل را بپذیریم . با تاکید گفت :« این عروس است نمی توانم چادر سرش کنم  ساده بیارمش وسط صحنه ، باید طوری نشانش بدهم که مردم آن نقش را باور کنند » .


بالاخره معلوم شد رد صلاحیت خانمها برای ریاست جمهوری بخاطر تفسیر کلمه رجال توسط شورای نگهبان نیست.یکی از علمای مجلس متبرک هفتم فرمودند چون ممکن است یک خانم در طول دوره ریاست جمهوری باردار شود و وضع حمل نماید طبق قانون چهار ماه مرخصی به او تعلق می گیرد در اینصورت مملکت چهار ماه بدون رئیس جمهور می ماند.پس چون امکان باردار شدن برای آقایان وجود ندارد پس برای کاندید شدن صلاحیت دارند. اما چند رو ز پیش اعلام شد تو اصفهان یک خروس تخم گذاشته است. حال چه ارتباطی با این مطلب دارد خود تان پیداکنید.

 

موضوع هواپیمای تشریفاتی که چند وقت پیش تو وبلاگو نوشتم یادتان هست ؟اخیرا اعلام شد  واسطه این معامله با وثیقه سنگینی در بازداشت است . گفته می شود پول هنگفتی این وسط هپلی هپو شده است .آخرین اطلاعات در این رابطه را اینجا بخوانید.

نظرات 1 + ارسال نظر
وب نگار سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:03 ب.ظ http://www.weblognameh.blogsky.com

سلام
در این مورد ( هواپیمای اختصاصی ) خبر نامه گویا یک مطلب بسیار جامع و جالبی منتشر کرده است . آن را هم مطالعه کن
بدک نیست .
وبلاگت کمی سنگین شده و دیر بالا می آید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد