نه بزرگ


گویا یکنوع همبستگی  در حال شکل گیری است .آنان که جمعه پیش رای نداده اند و یا رای سفید داده اند مشتاق ترند تا جمعه بعد بروند و رای دهند.آنهم به رفسنجانی.

هر چقدر خاتمی وقتی آمد از مدارا ، احترام متقابل و همدلی سخن به میان آورد گروه متعصب مذهبی نیامده از قلع و قمع دگر اندیشان  و مخالفان خود سخن می رانند.نه اینکه طی این 8 سال بیکار نشسته بودند حال که بوی قدرت به مشامشان رسیده نیامده ، رجز می خوانند.

هر چقدر خاتمی در پی ارائه چهره ای مطلوب تر از خود و نظام درکشور و جهان داشت اینان چون بی قواره هائی چهرهای چرکین و زشت را بعنوان الگوی اسلامی و مظهر ساده زیستی مطرح می کنند.

اگر به خاتمی انتقاد داشتند که بجای توسعه اقتصادی به توسعه سیاسی پرداخته و گروههای سیاسی را به جان هم انداخته و از نیازهای ضروری مردم غافل شده است.اینان هم دردی از مشکلات اقتصادی مردم بر نحواهند داشت چرا که اینان مشکلات را نبود فرهنگ اسلامی در جامعه می دانند و می خواهند آنرا پیاده سازند و نشانه پیاده شدن فرهنگ اسلامی در جامعه تفکیک جنس مذکر و مونث در تمام شئون اجتماع است.

 در بعد اقتصادی هم گویا قرار است طرح شهید رجائی ،که مقرری ماهانه ای بود برای روستائیان از کار افتاده بالای 60 سال را گسترش دهند و مردم را اینگونه در چنگ خود نگهدارند .

دیروز از انتخاب بین بد بدتر گفتم اما سید ابراهیم نبوی از انتخاب بین مرگ و زندگی می گوید.می دانم نظام رای بالا را ، رای به خود می داند همانگونه که رای خرداد 76 را اری به خود دانست اما بدانیم انتخاب روز جمعه آینده رای به هاشمی نیست بلکه یک "نه" بزرگ به اقلیتی قدرت مدار است .



کروبی هم که با نامه دیروز خود دست به یک خودکشی زد .
نظرات 2 + ارسال نظر
محبوب سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 05:35 ب.ظ

این فلک زده هم علاوه بر عیبهای دیگه اش عیب بزرگش اینه که راستگو و رک گوست!!نمی خواد با پنبه سر ببره ا

مهدی سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:15 ب.ظ http://mvmp.persianblog.com

سلام. بخدا خسته شدیم از جنگ و جدل داخلی. مطمئن هستم با احمدی نژاد باید این درگیری ها جدی تر بشه و شاید هم مجبور بشیم خونهای بیشتری بدیم! برا آرامش. (آرامش رو تو چهره هاشمی میشه دید).

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد