خبر مرگ


گاه می اندیشم خبر مرگ مرا با تو چه کس می گوید !.
خبر مرگ مرا از کسی میشنوی
روی تو را کاشکی میدیدم
شانه بالا زدنت را بی قید
و تکان دادن دستت که مهم نیست زیاد
و تکان دادن سر را که عجب
عاقبت مرد
افسوس
کاشکی می دیدم.......

 


آخر هفته گذشته 32 نفر در دریا خزر غرق شدند.و از اول تابستان ۲۹ نفر در رودخانه کرج جان باختند.

هر ساله با شروع تابستان ، آمار اینگونه تلفات اعلام می شود.اما از آنجا که عده ای از ما عادت داریم که دیگران را بی عرضه تصور کرده و خود آسیب ناپذیر بدانیم  علی رغم تمام هشدار ها ناشیانه دل به دریا می زنیم  که نتیجه اش این می شود.

 


این بازی صنعت نفت و راه آهن هم از آن ماجراهای جالب دارد می شود.بعد بازی آخر ، که راه آهن با شهید قندی راهیافته به دسته اول بازی کرد و 6 گل زد و صنعت نفت هم  پیام خراسان را برد شایعه تبانی راه آهن و قندی بر سرزبانها گشت. عادل خان فردوسی پور تو برنامه نود با آوردن فیروز کریمی و سوال پیچ کردن او ابعاد دیگری را از این موضوع باز کرد. حتی فردوسی پور چند روز پیش بخاطر همین بازی ،جایزه بهترین مستند ورزشی را هم برد.

خودم گاها برخی بازیهای لیگ برتر چهارم را پیگیری و یا حتی تماشا می کردم . اما بازی پلی آف دسته یک برای راهیابی دو تیم به دسته برتر را از رادیو شنیدم .شهید قندی که در کل بازیهایش 5 گل نخورده بود تو بازی آخری 6 گل خورد .

 

اما حکایت جالب شکایت صنعت نفت بعد از بازی است . مشخص شده که مقدسی پور نفر بیست ویکم تیم راه آهن بوده و مجوز بازی او کار خلافی بوده که صورت گرفته است.حال که این تایید شده و جریمه بریده اند. قرار شده است که یک بازی بدون تماشاگر بین دو تیم  در  تبریز روز 29 تیر برگزار شود .

این اقدام بی سابقه در جهان است  . تیمی که خلاف کرده باید در تمام بازیهائی که آن بازیکن اضافی حضور داشته می بایست بازنده اعلام شود.

امشب برنامه نود  را حتما ببینید .
و این مطلب بدون شرح

نظرات 2 + ارسال نظر
وب نگار دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 03:15 ب.ظ http://www.weblognameh.blogsky.com

مطلب بدون شرحت جالب بود .

پسر نیمه شب سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 02:52 ق.ظ http://midnightboy.blogsky.com

سلام .
آقا این مطلب بدون شرح خیلی باحال بود . فرداست که جک اون رو هم بسازند .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد