اعتصاب

پیش از این کاری نکرد امیدواریهای من

ناامیدیهای من زین پس مگر کاری کنـد

 


اخبار مربوط به اکبر گنجی ، این روزها از رسانه های مختلف پخش می شود.منابع مختلف ، مطالب گروههای دیگر را تکذیب می کنند.

به نظرم موضع گیری جرج بوش در هفته  گذشته ، با توجه به حساسیت های مقامات ،اگر امیدی به آزادی او بود را از بین برد.

سوال اینجاست ، باتوجه به مانده 7 ، 8 ماهه از دوران محکومیت 6 ساله وی  و کنار رفتن اصلاح طلبان از مسند قدرت  چنین رفتاری از او و اعتصاب غذا چه معنائی دارد؟

در ایام انتخابات مرخصی جهت درمان آسم به وی داده شد که قرار بود یکماهه باشد اما سر یکهفته به دنبال او آمدند . او در این یک هفته مصاحبه های گوناگونی انجام داد که گویا به مذاق آقایان خوش نیامده است.

تصمیم از قبل بر این روال بوده که گنجی هرگز آزاد نشود و با گشودن پرونده های جدید او را در زندان نگه دارند .شرائط ایجاد شده جدید باعث خواهد شد اگر وی را زودتر از پایان محکومیتش آزاد نکنند حداقل از ایجاد پرونده جدید و ادامه بازداشتش صرفنظر کنند.

اما او دارد برای این منظور بهای سنگینی را ، که همان سلامتی اوست ، می پردازد.

آقایان فرموده اند که اعتصاب غذا شرعا حرام است . خانم شیرین عبادی که وکالت گنجی را به عهده دارد گفته است «چرا یک خیابان را در تهران بنام بابی ساندز گذاشته اید مگر او بخاطر اعتصاب غذا یک عمل حرام جان خود را در زندان انگلستان از دست نداد».

 

نمی دانم !! عده ای بر این اعتقادند که هدف وسیله را توجیه می کند .مطمئنا از دید آقایان هدف آقای گنجی  غیر شرعی می باشد .آیا می دانید هدف او از اعتصاب غذایش چیست ؟

نظرات 4 + ارسال نظر
پویا سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 12:08 ب.ظ http://pirm.blogsky.com

سلام اقا مجید امدوارم که خوب وخورم باشی وبلاگ خوبی داری خوشحال میشوم اگه به ما سر بزنی واز وبلاگ ما دیدن کنی ونظر خودرا بدی
موفق باشی

پسر نیمه شب چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 06:02 ق.ظ http://midnightoy.blogsky.com

سلام .
به امید آزادی آقای گنجی... انشا ا...

وحید چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 09:07 ق.ظ

بدون شک گنجی در حافظه تاریخی مردم ایران یک قهرمان خواهد ماند و حتی در صورتی که در این راه خدای ناکرده کشته شود پس از مرگش یاد و خاطره او خواب راحت را از چشم ظالمان و تلخک آنان در دادستانی تهران خواهد ربود.

علی چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 10:32 ب.ظ

خوشبختانه این گره ظاهرا باز شده است. شاید هم من خیلی خوشبین هستم! ولی الان بهترین روش آن است که بدون جنجال، بگذاریم روند فعلی یعنی این حالتی که نه زندان است و نه آزادی، ادامه پیدا کند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد