آرایش

از تـــرحم تا مروت، و از مــــدارا تــــا وفـــــــــا

هر چه را کردم طلب، دیدم ز عالم رفته است

 

خبرهای خوبی از وضعیت اکبر گنجی نمی رسد. از وقتی اورابه بیمارستان منتقل کردهند به نظر می آمد که نقشه هایی در سر دارند. دیروز هم نامه ای از گنجی خطاب به منتظری منتشر شد که مسائل بسیاری را عنوان کرده است.

نمی دانم چرا نظام این قدر دوست دارد هزینه بپردازد .گمان می کنم می خواهند با یک عمل جراحی که منجر به مرگ او شود غائله را خاتمه دهند.آخر گنجی تنها اثر باقی مانده از دوران اصلاحات است . خدا به او و خانواده اش رحم کند.

 

ساعتی قبل نامه همسر گنجی و همچنین نامه مجمع مدرسین حوزه علمیه قم به آقای شاهرودی منتشر شد.بخوانید


خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که براساس تحقیقات مجلس انگلیس ، تونی بلر نخست وزیر این کشور طی 6 سال
گذشته بیش از 1800 پوند برای گریم صورتش هزینه کرده است.این در حالی است که اعلام شده زنان انگلیسی سالانه 195 پوند برای آرایش صورت و موی خود هزینه می کنند . اگر هزینه لباس را هم اضافه کنیم ، تونی بلر در این مدت یک میلیون و 50 هزار و 22 پوند خرج لباس و آرایش خود کرده است. حساس ترین دورانی که بلر با چهره آرایش کرده در انظار عمومی ظاهر شده است در سال های 2003 و 2004 در زمان  مبارزات انتخاباتی اش بوده است.

این ها را نگفتم که خدای نخواسته بخواهید با رئیس جمهور منتخب خودمان مقایسه کنید !!

 

حالا که از آرایش صحبت به میان آمد بگویم یک شرکت الکترونیکی بنام فیلیپ ، گوشی های جدیدی را ارائه کرده است که مجهز به آینه ! است که نظر کاربران خانم را به خود جلب کرده است. این گوشی یک دوربین 3/1 مگا پیکسلی دارد و قیمتش تقریبا 2 میلیون روپیه است.

نظرات 1 + ارسال نظر
پسر نیمه شب سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:31 ق.ظ

کاشکی یه کمی از این پولها رو آقای احمدی نژاد واسه خوشکلی خودش خرج می کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد