بزرگترین

آسمان شو، ابر شو، باران ببار

آب اندر ناودان، ناید به کار

 

بزرگترین تلویزیون خاورمیانه در میدان ونک نصب شد. این تلویزیون با وسعت 112 متر مربع در ارتفاع 10 متری از سطح زمین در کنار ایستگاه خطی های میدان ونک برپا شده است. حالا دیگه باید سر به هوا راه رفت و شاهد بمباران تبلیغاتی این رسانه بود.

 

بزرگترین در خاورمیانه ، اولین در خاورمیانه ، بلند ترین ، وسیعترین ، صافترین ، کج ترین ...... در خاورمیانه ، این صفات ترین آن هم در منطقه خاورمیانه را بسیار می شنویم اما به راستی فکر کرده ایم  چرا تو منطقه خاورمیانه به فکر کشورهای نرسیده که چنین کارهائی بکنند. این به خود ما برمیگردد آنقدر از کشورهای منطقه عقب افتاده ایم که انجام یک کار کوچک ، براستی کوچک ، را بگونه ای می خواهیم بزرگ جلوه دهیم تا برخی عقده های عقب افتادگی مملکت را بپوشانیم اما موضوع آنقدر عیان است که قابل پنهان کردن نیست.

سری به دوبی و ترکیه بزنید و یا در سایتها بخوانید. حتی مالزی هم بسیار از ما جلوتر است. آن موقع ما دلمان خوش است که تلویزیون 100 متری نصب کرده ایم .

 



نمایش " مجلس شبیه درذکر مصائب استاد نوید ماکان و همسرش مهندس رخشید فرزین" به کارگردانی بهرام بیضائی آخرین اجرای خود را انجام داد .این نمایش که بگونه ای اشاره به قتلهای زنجیره ای داشت با استقبال تماشاگران مواجه شد  بگونه ای که تمام بلیطهای آن پیش فروش شد . اولین جمعه بعداز شروع نمایش رفتم  تاتر شهر تا نمایش را ببینم .سیل جمعیت منتظر پشت گیشه بود . بدترا ز چشنواره فیلم فجر بود.عده ای از شب آمده بودند . چند روز بعد اقدام به پیش فروش کردند که بازهم موفق به خرید بلیط نشدم . حالا هم  گفته می شود بر اساس فشار های سیاسی اجرای آن متوقف شده است زیرا تا 10 روز دیگر  اجازه نمایش داشت . حیف شد.

نمایش " فنز" به کارگردانی محمد رحمانیان با بازی پرویزپرستوئی و ترانه علی دوستی و صدای عادل فردوسی پور هم اکنون در حال نمایش است . اما بلیطهایش تا آخر مرداد پیش فروش شده است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد