حلقه مفقوده

در بیانیه تازه انصار حزب الله آمده است:

استقرار دولت جدید و تکمیل حلقه‌ی مفقوده در زنجیره‌ی انقلاب اسلامی قطعا پدیده‌ای بسیار مبارک است و لااقل در تصحیح جهت‌گیری اصیل انقلاب گامی اساسی به شمار می‌رود. این تحول جدید که دست عنایت حق در فرآیند تحقق آن به روشنی نمودار است عرصه‌ای جدید از مسوولیت و ایفای نقش را فراروی انقلابیون قرار می‌دهد و اهتمام جدی و تلاش و توان مضاعف می‌طلبد...این راهبرد در مقطع کنونی از تاریخ انقلاب، ساز و کارهای ویژه‌ی تحقق خود را می‌طلبد.

صادرکنندگان این بیانیه به عنوان بخشی از راهکارهای خود نوشته اند: مبارزه با عوامل معاند و مزاحم و علف‌های هرز در اجتماع، یگانه راه بقای عزت و شرافت جامعه است وگرنه هیچ دستاوردی، از دستبرد کفار بی‌نشان و منافقان در امان نیست. هر چه جریان مومنان عزتمدار در جامعه پرصلابت‌تر ظاهر شود، توطئه و تقلای جریان نفاق پیچیده‌تر می‌شود و اگر چه در جدال همیشگی حق و باطل، جبهه حق همیشه پیروز میدان است اما شرط آن بازشناسی دقیق نفاق و افشای چهره‌های پر تزویر و رنگارنگ منافقان است تا مبادا در جبهه‌ی حق شکاف و رخنه‌ای ایجاد کنند. یکی از خیرات قهری دوران خاتمی فرصتی بود تا از رهگذر آن بازشناسی جریان‌های نفاق بی‌پرده و نقاب ممکن شده و در فرصت‌های پیش‌رو، پالایش زلال انقلاب از خس و خاشاک و آلودگی‌های نفاق میسر شود. اینک همان زمان فرا رسیده است.
انصار حزب‌الله معتقدند: جریانی که به ویژه در شانزده ساله‌ی اخیر به بهای بی‌اعتقادی، پشت پا زدن و بلکه مبارزه و ستیز با اعتقادات اصیل دینی مردم، دفاع از رای و خواست مردم را بهانه و دستاویز کرده بود، هم اینک بی‌آبرو شده است. اکنون تمامی خواسته‌های ملت بر اعتقادات آنان منطبق است و مجلس و دولتی برآمده از آرای اعتقادی مردم در مصدر امور است. حاشا که دیگر باره مومنان اجازه دهند تا تئوری‌های بی‌رمق و نخ‌نمای دموکراسی غربی و پنهان شده در پشت نقاب مردم مجددا مجال حمله و ترکتازی یابند. جریان نفاق از این پس با چه جراتی از مردم دم می‌زند؟ کدام مردم؟ همان مردمی که آرای قاطع آنان افکار جریان مدعی دموکراسی دروغین و ارزش‌های کاذب آن را یکسره به زباله‌دانی تاریخ فرستاد؟ اینک وقت آن رسیده تا در پناه هوشیاری مردم و با دستان پر توان حزب الله، شرنگ تلخ ذلت و رسوایی به کام نفاق ریخته شود.

در ادامه‌ی این بیانیه آمده است: ژورنالیسم منافق، این خنیاگر عصر مدرنیته، از این پس در میان مردم جایگاهی ندارد. گذشت آن دورانی که هر رانده و مانده‌ای بتواند به مدد ثروتی نامشروع و یا سرمایه‌ای دزدیده شده از بیت‌المال مردم فقیر و گرسنه و پروانه‌ای فراهم آمده از رانت‌های نامشروع قدرت و پنهان شدن در پشت نقاب فریبنده مردم‌گرایی ادعایی، بر علیه انقلاب «مسجد ضراری مدرن» ایجاد کند و از این سنگر غصبی با دسیسه و نفاق، بر علیه ارزش‌های انقلاب و حامیان راستین آن بتازد. دستگاه قضایی در عمل به قوانین مصوب در برکندن این علف‌های هرز چه حالت منتظره‌ای دارد؟ اگرچه تعلل هر یک از مبادی و دستگاه‌های ذیربط، رافع مسوولیت امت حزب‌الله در عمل به تکلیف نخواهد بود. جولان جریان گسترده و رنگارنگ نفاق و عناصر آن دیری است که در عرصه‌ی فرهنگی فضا را غبارآلود کرده است. عرصه‌های کتاب و فیلم و سینما و تئاتر به شدت آلوده است. هنر برای هنر و یا همان هنر برای شیطان نیز مشغول ترکتازی و هجمه و تمسخر باورهای خون‌رنگ ملت است. حد توقف این جولانگری‌ها کجاست؟ اگر فضای لیبرال دموکراسی حاکم، مجوز تسامح و تساهل تا قعر اسفل السافلین را صادر کرده بود، چاره‌اندیشی دولت جدید به عنوان نماینده‌ی خالص‌ترین باورهای اعتقادی شهید دادگان و ولی‌نعمتان انقلاب، چیست؟

در ادامه این بیانیه با ابراز اتهاماتی نسبت به مدیریت وزارت اطلاعات ادعا شده است:مشخصا طی هشت ساله گذشته تاکنون شبکه مخفی و مرموز نفاق با نابودی شاکله مدیریت انقلابی در وزارت اطلاعات عملا راه بر اجرای توطئه‌های براندازی جریان نفاق جدید همواره ساخت وعلاوه بر انواع دسیسه‌های پنهانی، تجری مستقیم و بی پرده به ارکان نظام اسلامی و خطوط قرمز اسلام و امت حزب الله و قانون اساسی بدعتی فراگیر شد.حقیرترین سرکردگان مزدور و بی آبرو، میدان داری کردند و بلعیدن استفراغ مسموم سازی‌های جاسوسی و رادیو‌های بیگانه هنر روشنفکران شد.
در پایان اطلاعیه انصار حزب الله به برادران و خواهران و به ویژه پیشتازان و انصار و یاران حزب الله در سراسر کشور دستور داده شده با شناسایی دقیق عوامل و عناصری که عامل نفاق و معاند خوانده شده اند و "تاکنون با گفتار و رفتار خود عملا شریک جرم توطئه‌ها [ مقصود جنبش اصلاحات سیاسی است] بوده اند، زمینه قلع وگسترده‌ آنان و شاخ و برگ و رگ و ریشه شان را فراهم آورند.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
پسر نیمه شب پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:34 ق.ظ

؟؟؟
متن برایم خیلی سنگین بود !
چند بار خواندم ولی ..؟

محبوب پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:42 ق.ظ

خوب بالاخره اینها ام اعتراف کردند که حلقه مفقوده پیدا شد ما هم که یه حلقه مفقوده بیشتر نمی شناسیم.:))
...این هنوز از نتایج سحر است !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد