ملاقات شرعی

ابطحی در وب نوشت راجع به فیلترینگ orkut   و   Gazzagمطلبی آورده که استدلال عجیب آن "امکان دیده شدن عکس برخی دانشجویان در پوششی متفاوت"   از سوی عده ای اعلام شده است . متن کامل را اینجا بخوانید.

 

خاطرم آمد در زمان دانشجوئی به همت گروهی از دانشجویان و مدیریت دانشکده ، کتاب سال دانشجوئی تهیه گردید .گرچه کتاب سال  تبدیل به کتاب چند سال شد اما در نهایت کتابچه ای به زیور چاپ رسید که حاوی آلبوم عکسی پرسنلی و گروهی از دانشجویان هر سال دانشکده بود.
اما نمایندگی ولی فقیه در دانشکده از توزیع آن جلوگیری کرد.کتابها راهی انبار شد . این در حالی بود که از هر دانشجوئی مبلغی از این بابت دریافت شده بود.

وقتی علت را جویا شدیم گفتند که حاج آقا به وجود عکسهای خانمها و آقایان در کنار هم در این آلبوم دانشجوئی اشکال شرعی گرفته اند. حتی از یک نفر شنیدم که ایشان گفته اند زمانی که  این آلبوم بسته می شود عکس بعضی آقایان وخانمها روبروی هم قرار می گیرد. و این شرعا اشکال دارد.

در نهایت پس از دو سه سال کتاب سال از توقیف درآمد.

حالا  همین حکایت ما است.

 

از شرع و احکام شرعی گفتم .شنیدم یک نوع ملاقاتی در زندانهای ما وجود دارد  که نامش را " ملاقات شرعی " گذاشته اند. اول گفتم مگر بقیه ملاقاتها غیر شرعی است اما بعد فهمیدم که موضوع چیز دیگری است . بخوانید .

 




بیانیه شدیدالحن انصار حزب الله با واکنش اعضای جناح راست مواجه شده است .لینک مطالب 1 و 2 و ۳

 

مبتلایان به وبا به 107 نفر رسیده است و چند نفری هم کشته شده اند. تعداد مبتلایان در قم بیش از سایر نقاط است .گفته می شود یک گروه 300 نفری از پاکستان عامل انتقال این ویروس بوده اند .اما جای سوال است که چطور این ویروس از پاکستان به یکباره از قم سر درآورده است.و در مسیر خود شهر دیگری را آلوده نکرده و به یکباره به قم گند زده است .چون پاکستانی ها تا رسیدن به قم حتما از شهرهای دیگری هم گذشته اند مثلا زاهدان ، کرمان  و مطمئنا آدمهای متمولی هم نبوده اند که با هواپیما آمده باشند .

خلاصه جرأت نداریم از سطح شهر چیزی بخریم و بخوریم .کشورهای عربی هم ورود هر گونه نوشیدنی و میوه و سبزیجات از ایران را ممنوع کرده اند.بحرین حتی کسانی را که از ایران وارد آن کشور می شوند را قرنطینه می کند.چقدر بدبختیم ما !!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد