آنتالیا

گویا نشانه های مبارزات فرهنگی آغاز شده است. انجام کلیه پروازها به شهرهای ساحلی ترکیه از جمله آنتالیا از سوی شرکتهای هوائی داخلی ممنوع شده است. البته چون عده ای ا قبل رزرو کرده بودند قرار شده از اول مهر این مورد عملی شود. قرار است در شهریور ماه داریوش ، امید و معین در روزهای مختلف در آنتالیا کنسرت برگزار کنند .متقاضیان این سفرها حاضر شده اند حتی با اتوبوس هم خود را به آنجا برسانند.گفته شده علت ، کمبود هواپیما در پروازهای داخلی است.اگر این هم علت آن باشد باید هواپیما تهیه کنند نه اینکه پروازها را قطع کنند.

یکی نیست بگوید خوب با این کار آن یک ذره سودی را هم که شرکتهای هواپیمائی داخلی می بردند را به جیب شرکتهای خارجی سرازیر می کنید . یک مدیر آژانس هواپیمائی می گفت : نه تنها درخواستها کم نشده بلکه افزایش هم یافته و خطوط هوائی ترکیه تعداد پروازهای خود را افزایش داده است.پس نتیجه می گیریم هدف آن بوده که جلوی عده ای را بگیرند که برای تفریحات به آن طرف می روند.البته قصد دارند برخی پروازها به شرق آسیا از جمله تایلند را نیز قطع کنند.

آیا واقعا می توان جلوی مردم را با این روشها سد کرد؟

 


فلسطینی ها این روزها بسیار خوشحالند. نسل جوان این مردم توانستند پس از سالها گوشه ای کوچک اما مرغوب از خاک خود را باز پس بگیرند. خروج صهیونیستها و شهرک نشینها از غزه به راحتی حاصل نشد . گرچه گفته می شود اسرائیل نقشه های شومی در سر دارد که همواره چنین بوده لکن همین اندک را باید غنیمت شمارد . اگر این ملت را به حال خود واگذارند ،‌مطمئنا بعد از این همه سال به مرحله ای از رشد و بلوغ رسیده اند که برای آینده خود ، خود تصمیم گیری کنند. به هر حال شیرینی این پیروزی در کامشان ماندگار باد.


گفته می شود آقای مصری تا یک ساعت قبل از اعلام وزرا به مجلس گزینه اصلی وزارت تعاون بوده است .حتی عکس و مشخصات پرسنلی او هم دریافت شده بود.او نماینده مجلس هفتم است .اما به خاطر پرسیدن یک سوال از رئیس جمهور که" آیا از وزارت تعاون حمایت خواهید کرد؟" از لیست حذف و فرد دیگری جایگزین شده است. این را می گویند اقتدار ، اجازه نطق کشیدن هم  به کسی نمی دهند.عین یک پادگان نظامی است.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
علیرضا پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:51 ق.ظ http://kalo.blogsky.com

سلام دوست عزیزم!
وبلاگ قشنگی داری اگر مایل به تبادل لینک با وبلاگم بودی به من اطلاع بده تا لینکت رو بذارم

پسر نیمه شب پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:03 ب.ظ

سلام .
آقا شما آخرشی . مطالب خیلی توپه . من که از خوندنش خیلی لذت می برم

وحید جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:38 ق.ظ

بیایید در مورد ترکیه جور دیگری به قضیه نگاه کنیم!
هیچ از خود پرسیده اید با وجود ۳ میلیارد دلار حجم معامله با دبی (با احتساب قاچاق کالا ۶ میلیارد دلار) و با توجه به این که امارات اصولا کشوری کوچک است که مسئولین جمهوری اسلامی به راحتی می توانند بر آن تاثیر بگذارند چرا تا به حال جمهوری اسلامی سعی نکرده است از این نفوذ خود برای جلوگیری از بر گذاری کنسرت های ایرانی استفاده کند؟
و اینکه هم اکنون آقایان قصد سر شاخ شدن با ترکیه را دارند که به مراتب از دیپلماسی قوی تری بر خوردار است و به خاطر مسئله عضویت در اتحادیه اروپائی هم که شده اصولا امکان جلوگیری از چنین آزادیهائی را ندارد؟
بله گمانم شما هم اگر به این مسئله کمی بیشتر فکر کنید به همان نتیجه ای می رسید که بنده رسیده ام!
آری شایعات در مورد منافع اقتصادی حضرات در دبی و حجم وسیع سرمایه گذاریهای آقایان در این شیخ نشین باید صحت داشته باشد و الا این مسائل با هیچ منطق دیگری جور در نمی آید.
در همین زمینه نیم نگاهی هم داشته باشید به فریاد وا اسلاما ی آقایان در ارتباط با رواج بی حجابی و فساد و فحشا در کیش!!!
اصولا از دید آقایان هر گونه رقابت با دبی غیر اسلامی است!!!
وای بر من گر تو آن گم کرده ام باشی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد