ای ایران

گفته می شود رئیس جمهور قصد دارد به منزل سابق شهید رجائی که اکنون آشپزخانه نهاد ریاست جمهوری است نقل مکان کند. او که می خواهد نماد ساده زیستی باشد قصد دارد تا با صرفه هزینه، منزل شهید رجائی را به روز اول خود برگرداند و حتما یک آشپزخانه جدید هم برای نهاد ریاست جمهوری ساخته شود تا او هم از جنس مردم شود.

خانه ای که الان ساکن است در یک کوچه بن بست  منشعب از میدان 72 نارمک قراردارد . ورودی کوچه مسدود شده است و گارد حفاظتی از آنجا مراقبت می کند.که البته این حفاظت حق ایشان است.مطمئنا برای ساکنین دیگر کوچه شرائط زندگی بسیار سخت شده است.مدرسه ای نیز نبش این کوچه قرار دارد که با بازگشائی مدارس وضعیت کنترلی منطقه بیشتر خواهد شد.خلاصه این رئیس جمهور اینجا که ساکن است نمی تواند ساده زیست و از جنس مردم باشد حتما باید به خانه شهید رجائی برود تاهم تراز مردم ساده زیست قرارگیرد شود.


 ایام انتخابات و یا موقع راهپیمائی که می شود ، دولتمردان ما یاد ایران و ایرانی می افتند و چون انگیزه دیگری بر مردم باقی نمانده سرود "ای ایران" را بطور مرتب پخش میکنند.مردم هم خاطره های شیرین آن دوران بیادشان می افتد یکباره با هیجان خاصی به خیابان می ریزند .اینجاست که از دین و اسلام کمتر سخنی به میان می آید .اگر دوست دارید تاریخچه سرود "ای ایران" را بدانید این مطلب را بخوانید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد