حسنی

قرار بود احمدی ن‍ژاد و حداد عادل دو تائی دست هم را بگیرند و راهی آمریکا شوند. حالا اعلام شده که به حداد عادل و حجه الاسلام قربانی ویزا نداده اند و فقط خانم مهرانگیز مروتی نماینده خلخال ویزا گرفته است !!  هیچ بعید نیست برای دق دلی هم که شده یک پرونده برای همین خانم درست کنند که نفوذی آمریکائیهاست .اصلا چه معنی دارد که به رئیس مجلس  ویزا ندهند و این خانم بتواند ویزا ی آمریکا بگیرد .البته گفته شده که سعی می کنند تا این موضوع حل شود.احمدی نژاد هم گویا قرار است موفق به اخذ ویزا بشود اما این احتمال مطرح شده که تو فرودگاه از او انگشت نگاری شود . چه شود!!!

 

احمدی ن‍ژاد  همچنین درخواست کرده تا 100 مشکل ایرانیان مقیم آمریکا  را به او اعلام کنند تا  وقتی رسید آمریکا دستور حل آنهارا بدهد. حالا معلوم نیست  به کی می خواهد  دستور حل آنرا بدهد  به جرج بوش یاکاندالیزا رایس ؟ شاید هم این باعث شود تا مزدم آمریکا هم منبعد از این مسائل و مشکلاتشان را به احمدی نژاد بگویند  تا زودتر حل شود.

از اینکه می بینم شعار " ما می توانیم  "   که شعار انتخاباتی رئیس جمهور منتخب شده  بود ، در حال تحقق است بسیار خوشحالم اما از اینکه نیامده راهی آمریکا می شود تا شعار "مهرورزی به بندگان خدا" را جهانی کرده و 100 مشکل ایرانیان مقیم آمریکا را حل کند در تعجبم .

حالا چرا 100 مشکل و بیشتر از آن نه ،  آیا شبیه تبلیغات نیست؟ منظورم تبلیغات بانکهاست ، که جایزه هائی هم که می خواهند بدهند را برای جور شدن قافیه تعدادشان رایکسان می گیرند.

اما تعجب  بیشترم از ایرانیان مقیم آمریکاست که مشکلاتشان را این همه سال نگه داشته اند تا احمدی نژاد بیاید و آنرا حل کند. حالا معلوم نیست که مشکلات آنها در درون آمریکاست یا درون ایران ، اما این مهم نیست ، مهم آنست که ما می توانیم مشکلات آمریکا را هم حل کنیم.


  حسنی ،  دکتر البرادعی  مدیر کل آژانس اتمی را خطاب قرار داده و گفته " آخه تو یه دکتری با سوادی خجالت نمی کشی رفتی تو آژانس کار می کنی " .

نظرات 1 + ارسال نظر
خدائی یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 06:42 ب.ظ http://khodaei.co.sr


سلام دوست عزیز
برای کاربران وبلاگها و سایتها طرحی نو و جالب دارم...
از تمامی دوستانی که وبلاگ و یا سایت دارن تقاضای همکاری دارم...
تا بتوانیم با پیاده کردن این طرح ... کار را برای کاربران راحت کنیم...
این طرح مانند دیکشنری برای سایتها و وبلاگها میباشد
برای تکمیل و راه اندازی این طرح شما هم لینک خود را ارسال کنید
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد