شایسته سالاری

آمریکا تا آخرین لحظه آقای حدادعادل را معطل کرد و ایشان هم بهش برخورد  و رفتنش را به آمریکا لغو کرد. این بنده خدا هم  بند شانس است. خاطرتان باشه چند ماه پیش ، بعد از انتخابات ریاست جمهوری رفت بلژیک که آنجا رئیس مجلس بلژیک که یک خانم است وقتی  دید حداد عادل حاضر نیست عدالت را رعایت کند و با او هم دست بدهد دیدارش را لغو کرد. میهمانی شام هم بخاطر  اصرار بلژیک به سرو مشروب سر میز غذا کنسل شد.خلاصه رئیس مجلس رفت بلژیک نه توانست با رئیس مجلس بلژیک دیدار کند و نه توانست چیزی بخورد و گشنه و تشنه !! بازگشت.

 

آقای قالیباف هم عاقبت به خیر شد و شهردار تهران شد.او گفته در انتخاب افراد، شایسته سالاری را ملاک  قرارخواهد داد. چقدر این عبارت زیباست.  و دست برای هر انتخاب کردنی و هر انتخاب نکردنی باز است. آقا چرا فلانی را برای این سمت انتخاب کردی؟ چون شایسته است . چرا اون یکی را انتخاب نکردی ؟ چون شایسته نیست .

تو انتخابات کلاه بزرگی سرش رفت. اول دورش را گرفتند و براییش تبلیغ کردند و ناگهان دو روز قبل از انتخابات ورق برگشت. او را تنها گذاشتند.اما کاش همین انتخاب شده بود حداقل یک تیپ و قیافه ای دارد چهارکلمه می تواند حرف بزند و دکتر ،خلبان و سردار و.... هم  هست.

 

آقای اسکندری وزیر جهادکشاوری هم شماره موبایلش را اعلام کرد و گفت صبحها 7تا8 و شبها 9 تا 12 آماده پاسخگوئی به تلفنهاست. آخر یکی نیست به ایشان بگوید تو وزیر مملکت هستی و باید سیاست کلان این بخش را پیگیری کنی و با یک تیم قوی پیگیر اجرای آن باشی .قرار نیست کار منشی ها را هم انجام بدهی .گویا اینان به هیچکس اعتماد ندارند و می ترسند که اطرافیان مشکلات واقعی مردم را وارونه انتقال دهند. اما واقعا ایشان به چند تلفن می تواند پاسخ دهد؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد