شعبان المبارک


امروز تولد حضرت عباس است .دیروز هم تولد امام حسین بود و فردا  هم تولد امام زین العابدین است. سه نفری که در کربلا در کنار هم بودند.تولد و شهادتشان هم در کنار هم قرار گرفت . مبارک باشد این روز ها .انشاء الله

 

می گویند آذری ها خیلی حضرت عباس را قبول دارند .حتی گاهی می گویند از خدا شکایت به حضرت عباس می برند . در یک مراسم قسامه در آذربایجان که برای قتل یک نفر صورت گرفته بود زمانی که 50 نفر دست بر روی قران زدند و فرد متهم  را قاتل دانستند . حکم صادره نقض شد و قاضی دیگری همان 50 نفر را احضار کردو گفت باید به حضرت عباس قسم بخورید که هیچ یک حاضر نشدند این کار را بکنند.

 


 وقتی کروبی دو روز پیش گفت با قدرت شبکه ماهواره ای خود را راه اندازی می کند . مدیران صدا و سیما با اصرار دعوتش کردند تا از امکانات سازمان دیدن کند . او را به بخش های مختلف خبری بردند و همه جا را بهش نشان دادند. کیهان  به کروبی گفت اگر این کار را بکند از خط قرمز نظام عبور کرده است . یک نفر هم تو مجلس گفت این کار باعث می شود که مردم ترغیب به عمل خلاف شوند و بروند ماهواره تهیه کنند و تماشا کنند (نه اینکه الان این کار را نمی کنند). خلاصه همه به جنب و جوش افتاده اند. بهروز افخمی که  فیلم اتخاباتی کروبی را ساخت مسئول این کار شده و گفته از عید فطر برنامه های خود را با نام "صبا" با اجاره یکی از شبکه های تلویزیونی راه اندازی خواهند کرد.گفته می شود افخمی موافقت بهرام رادان و هدیه تهرانی را برای اجرای برنامه های این شبکه ماهواره ای گرفته است. پیش از این افخمی دو فیلم جنجالی با اینها ساخت "گاو خونی " با رادان و "شوکران " با تهرانی ، این اواخر هم که ساخت پروژه زندگی امام را افخمی  به دست گرفت ، برای نقش مادر امام ، او هدیه تهرانی را انتخاب کرد که با اعتراض گسترده جناح تندرو مواجه شد. خود کروبی می گوید اتقاقات مجلس ششم  او را به فکر راه اندازی این شبکه انداخت .آن زمان که نماینده همدان را زندانی کردند او اعتراض کرد ولی تلویزیون پخش نکرد ویا زمانی که اعترافات شهرام جزایری علیه کروبی بطور کامل پخش شد ولی توضیحات وی در این رابطه سانسور شد.
اگر کروبی بر سر حرف خود بماند و این کار را انجام دهد تابوی تشکیل شبکه خصوصی شکسته خواهد شد  و راه برای راه اندازی تلویزیون خصوصی باز می شود .
نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 10:51 ق.ظ http://www.Farvardins.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد