توان

اگر دیروز تا حالا به رسانه های این مملکت گوش داده باشید آنچنان از شکست آمریکا و اروپا در موضوع  هسته ای دادسخن می رود که گویا یک فتح الفتوح صورت گرفته است.اما کافی است اخبار منابع دیگر را هم کسب کنید تا ببینید چه بر سر ما آورده اند.

دولتمردان ما اززمان تصویب قطعنامه روی تنها چیزی که مانور می دهند اینست که آژانس رویه خود را بهم زده است و بجای اجماع مجبور به رای گیری شده است. و بشکن می زنند که روسیه و چین رای ممتنع داده اند. سرلشگر فیروزآبادی  انجام رای گیری را یک پیروزی برای ایران دانسته و آقای حداد عادل از روسیه و چین تشکر می کند.

اما خداکند حاکمان ما در جمع خصوصی خود واقعیتها را ببینند و اینگونه که مطالب را برای مردم جلوه می دهند ، مبنای تصمیمات خود قرار ندهند.قبول و یا عدم قبول قطعنامه صادره به ضرر ایران خواهد بود . نمی دانم ایران چه تصمیمی خواهد گرفت . اما عدم قبول  قطعنامه ، خروج از NPT و قطع رابطه با اروپا خودکشی خواهد .

آنچه که مسلم است غربیها توان مقاومت ما را دارند می سنجند.

نظرات 1 + ارسال نظر
سروش دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:52 ب.ظ http://clickit.blogsky.com

آقا نگو توان مقاومت ما ... مایی وجود نداره این دایناسورها ایندفه فقط باید رو خودشون حساب کنند چون اگه اتفاقی برا ایران بیافته مردم دیگه گول حرف های شهات طلبانه و و... نمی خورند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد