ورزش بانوان


بازیهای بانوان کشور های اسلامی افتتاح شد. این بازیها اکنون 4 ساله شده است و مختص بانوان می باشد . هر چهار دوره در ایران برگزار شده است.جالب است بدانید تاکنون هیچ کشور دیگری حاضر نشده برگزاری این بازیها را بعهده بگیرد در نتیجه برگزاری آن بیخ ریش ایران باقی مانده است .به بیانی ، این کودک متولد شده را هیچکس دیگری حاضر به نگهداری نیست.به نظر می آید این طفل ناقص الخلقه به دنیا آمده است چرا که اگر نوزادی زیبا و تندرست بود رودست می بردند. در این چند سال به 40 کشور التماس کرده ایم محض رضای خدا یک دوره هم شما برگزاری آن را تقبل فرمائید  و این افتخار را کسب نمائید ، اما گویا گوش شنوائی وجود ندارد.و تنها ما حاضریم این هزینه میلیاردی را پرداخت نمائیم.

این هزینه هنگفت برای برگزاری این مسابقات واقعا چه عایدی برای مردم و این کشور داشته است. مسابقاتی که فقط مراسم افتتاحیه آن اجازه فیلمبرداری و نمایش را دارد که به پخش آن هم اعتراض می شود و عده ای از آفریقا و آسیا در آن شرکت دارند مطمئنا هیچ کشوری نمی آید روی آن سرمایه گذاری کند. حتی  کشورهای عربی هم تمایلی به برگزاری آن ندارند.

حال نگاه کنید به وضعیت کشور خودمان ، ورزش بانوان  تو این مملکت چه جایگاهی دارد.چند روز پیش از وضع پوشش دخترانمان در مدارس به هنگام ورزش کردن نوشتم ، چه آینده ای را برای آنها می توان در نظر داشت. زمانی که دختران ما بعلت نداشتن تحرک دچار مشکلات عدیده جسمانی  هستند .صرف میلیاردها تومان از بودجه این مملکت چه معنائی دارد.

تا حالا شاهد دویدن یک خانم برای رسیدن به اتوبوس در حال حرکت و یا گذر از یک محل  بوده اید. واقعا اکثریت خانمها طرز درست دویدن هم بلد نیستند.اصولا ورزش همگانی  تو مملکت ما صفر است و برای خانمها به خاطر یکسری مسائل دینی و عرفی  این درجه منفی است. حال می خواهیم از دامن او مرد به معراج هم برود !!

براستی اگر این بودجه میلیاردی که  خرج عده ای از چهارتا کشور از ما بدبخت تر و گرسنه تر  شده است برای بانوان این کشور خرج می شد بهائی بیشتر عایدمان می کرد.

ورزش قهرمانی خوب است اما وقتی جامعه بانوان ما دچار فقر حرکتی هستند و حتی کمترین فضا برای ورزش ندارند و یا از پرداخت هزینه های آن عاجزند این همه هزینه کردن این بودجه های میلیاردی  برای مسابقاتی که بیشتر جنبه تشریفاتی دارد بیهوده و بی فایده است. واقعا این چهار دوره برگزار شده چه دردی از دردهای ورزش خانمها تو مملکت دوا کرده است.

تو جامعه ای که هنوز متولیان آن خواسته خانمها برای تماشای یک مسابقه فوتبال را در استادیوم ، یک نیاز کاذب بر می شمارند . و دلشان را به برگزاری چهار مسابقه تشریفاتی خوش کرده اند نمی توان به پیشرفت آن امید بست.

حتی خانمها از تماشای این مسابقات هم استقبال نکرده اند. و این در حالی است  که متولیان ورزش حاضر شده اند بلیت مسابقات را رایگان  و اتوبوسهائی برای ایاب و ذهاب مجانی تماشاگران در نظر بگیرند.


علی آقای جنتی پسر آیت الله جنتی معاون سیاسی وزیر کشور شد . معاونت سیاسی مسئول مستقیم اجرائی در برگزاری انتخابات کشور است و شورای نگهبان نظارت بر آن را بعهده دارد. مملکت کاملا یک دست شده است . پسر مجری انتخابات و پدر ناظر بر آن است . انشاء الله هیچ گونه دخل و تصرفی در کار نخواهد بود. با این اوصاف علی آقا را اینجا بیشتر بشناسید.

نظرات 4 + ارسال نظر
محبوب سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 03:04 ب.ظ

سخن شما متین ولی کدوم یک از برنامه های اینچنینی دردی از کسی دوا کرده که این دومیش باشه ؟ توی کدوم مملکتی این همه انرژی برای جدا نگه داشتن ادمها از هم میشه ؟و کجای دنیا زنهای یک جامعه اینچنین به طور دسته جمعی مورد تحقیر قرار می گیرند ؟ خوب از این نظر هم بالاخره کشور ما باید حرف اول و اخر رو بزنه یا نه ؟!!!و خیلی طبیعیه که کسی دیگه ای نخواد خودشو قاطی این نمایش بیهوده کنه !!

سروش سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:16 ب.ظ http://clickit.blogsky.com

آقا این برنامه ها اینقدر دردهای جیب آقایون و توله هاشون رو حل کرده!!
اگه فکر کردیم که اینا یه ذره به فکر ما هستند اشتباه کردیم

وحید چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:40 ق.ظ

با انتخاب احمدی نژاد جمهوریت مرد!
سادگی است اگر تصور کنیم یک روز آقایان می آیند در تلویزیون و اعلام می کنند که حکومت اسلامی تشکیل شده است و دیگر رآی گیری و انتخابات برگزار نخواهد شد.
بلکه در عوض آقایان با برگزاری انتخابات فرمایشی افراد مصلوب الاختیاری چون ا. ن. را از صندوق در می آورند.
اینجوری کلاسش هم بالاتره و ژست دمکراسی هم بخودشون می گیرند!

[ بدون نام ] جمعه 8 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 03:53 ب.ظ

مصلوب الاختیار؟!!شاید مسلوب الاختیار !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد