سحر

نمی دانم موقع سحر ، هنگام سحری خوردن گوش به رادیو می سپارید یا تلویزیون تماشا می کنید. شاید هم برنامه های ماهواره ای را می بینید. اما گویا طالبین رادیو بیشتر هستند. گر چه چند سالی است تلویزیون هم 24 ساعته شده و برای سحرها هم برنامه دارد اما گوش سپردن به دعا سحر حس عمیق تری نسبت به تماشا کردن آن از تلویزیون می دهد. خودم که این گونه هستم . دوست دارم بجای اینکه لحظه نزدیک شدن اذان را هرازگاهی بر صفحه تلویزیون ببینم آن را بشنوم . شاید یک دلیل آن اینست که آن لحظه تمام توجه به خوردن است و اینکه از لحظه لحظه آن برای پر کردن شکم استفاده شود .اما صرفنظر از این موضوع رادیو یک حس تاریخی وخاطره انگیز یا بقول امروزی ها نوستالوژیک برای انسان دارد. تا یادمان می آید همیشه سحرهای ماه مبارک دعای سحر رادر کنار سفره سحری و با خانواده از رادیو می شنیدیم. آن زمان که دقیقه به دقیقه لحظه اذان را اعلام می کرد و آدم یاد لحظه تحویل سال می افتاد . الان هم همین حس را ایجاد می کند .یادمان باشد که در آن لحظات به یاد همه باشیم چه آنها که دستشان از این دنیا کوتاه است و چه آنها که التماس دعا دارند. دل اگر رفت شبی کاش دعائی بکنیم.

*************

هراس ارگان مصباح از حضور خاتمی در شورای عالی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت بخوانید

مخالفت با مصباح ، مخالفت با اسلام است . بخوانید. چه خبره !!

*************

 تیم فوتبال دیروز مقابل کره جنوبی بازی دوستانه را دو بر صفر واگذار کرد. اما این نصرتی گویا قرار است بازیکن تیم حریف باشد. تو بازی تیم پاس یک گل به تیمشان زد و یک پنالتی هم به حریف داد.دیروز هم گل اول در دقیق یک را با پای خودش زد تو دروازه ایران ، فکر کنم برانکو باید دو نفر را مامور کنترل او کند. جالب آنکه گل دوم هم با برخورد توپ به پای رحمان رضائی به داخل دروازه ایران رفت.

*************

دیروز تونل در دست احداث ادامه خط یک مترو به سمت تجریش در زیر خیابان شریعتی نزدیک پل رومی به یک قنات برخورد کرد و باعث شد تا محدوده ای از این خیابان بسته شود چون احتمال ریزش آن وجود دارد. چندین سال پیش در میدان توپخانه به هنگام گود برداری مترو ، قسمتی از خیابان روبروی بانک سپه فرو رفت و چند دستگاه خودرو به تونل حفر شده سقوط کردند و عده ای هم کشته شدند.

*************

دیروز جلسه سران قوا برای مبارزه با فساد اقتصادی بود. خبرنگار مهر یک عکس جالب روی سایتش گذاشته است این هم از آن شوخی ها با احمدی نژاد است . ببینید

نظرات 2 + ارسال نظر
حاجیه پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 10:35 ق.ظ http://hajieh.blogsky.com

سلام
ما به رادیو گوش می دیم برنامه هاش بهتره ..........!

بانمک پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:04 ق.ظ http://www.banamak.blogsky.com

سلام
آقا سید مجید
خسته نباشی داداش وبلاگت خیلی مرتب ومنظم و جمع وجور
مطالبت خوب وخواندنی بودند
از عکسهای جذاب و دلچسب نیز استفاده کن تا بیننده هات زیاد بشوند
به من هم سر بزن دلاور
ممنون
ارادتمند:مهدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد