شبهای قدر


هر سال تو شبهای قدر یکی از دعاها اینست که "خدایا ، این ماه رمضان را آخرین ماه رمضان عمر ما قرارمده ". خوب امسال هم خداوند توفیق داد که زنده بمانیم و ماه رمضانی دیگر و شبهای قدر دیگری را نیز ببینیم. تا همین جا هم شاکریم.

شبهای احیا را دوست دارم ، هم بخاطر حس معنوی شان و هم بخاطر این که حواسمان پرت می شود ، هر کس می رود سراغ خودش و می رود تا خاکی توی سرش بریزد .دیگر کسی به دیگران کاری ندارد و اگر سراغ کسی هم برود از سر « نیاز دعا»ست ، نه «پیله کردن». آدمائی که تمام سال خدا را در دلشان پنهان کرد بودند ، به این فکر می کنند چقدر در حق او  کم لطفی کرده اند. اما با این وجود خدا همه را خواهد بخشید ، خودش این را گفته است. صدبار اگر توبه شکستی باز آ.

اصلا همین که هی توبه بشکنی و مجددا توبه کنی ، گر چه ناپسند است ولی  حداقلش آن است که این ارتباط برقرار است .مطمئنم یه جائی این اتصال دائمی خواهد شد ، بندگی خداوند آنست که همه چیز را از او بخواهیم .

تو شبهای احیاء و شب زنده داریها ، از خدا بخواهیم که توفیق دهد ، فارغ از تمام ناملایمات زندگی ، دلمان را صاف کنیم  ، اشکی بریزیم و دعا بکنیم ، دعا برای همه ، همه کسانی که از ما التماس دعا داشته اند و نداشته اند. دعا در حق دوستان و حتی دشمنان ، دعا برای پدر و مادر و دعائی کنیم آنگونه که این آخرین ماه رمضان عمرمان است و دعا کنیم که خدا فرصت دیدار ماه مبارک دیگری را نیز به ما عطا نماید.

آمین

نظرات 3 + ارسال نظر
سروش شنبه 30 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:53 ب.ظ http://clickit.blogsky.com

خدا کنه خدا به ما توفیق درک و فهم شب قدر رو بده ٬بقیش حل می شه حضور و عدم حضور اصل نیست اون لحظه وصل مهمه . خدا به همه می ده ولی بعضیا مثل من درکش نمی کنندو قدرشو نمی دونند .
ما رو هم دعا کنید

حاجیه یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 08:25 ق.ظ http://shiz.blogsky.com

سلام
ان شا الله که سال بعدم بتونیم روزه بگیریم ........

سکوت دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:05 ب.ظ http://www.baghesokoot.blogfa.com

سلام
خوبه وبلاگتون موفق باشی به باغ سکوت هم سری بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد