گل کاملیا

در خبرها آمده بود خانمی مهریه خود را که 12000 شاخه گل کاملیا است به اجرا گذاشته است. این هم از رسم و رسوم جدید شده ، بعد از انتقاداتی که به میزان سکه های مهریه شد ، تازگی ها دختر خانمها برای سنت شکنی چنین درخواستهائی را مطرح می کنند. حال چه هدفی دارند نمی دانم .اگر قصد دارند حس لطیف و مهرورزانه ای از خود ارائه دهند که یک شاخه گل هم کفایت می کند . پشتوانه هم که به حساب نمی آید .حداقل می توان در صورت طلاق روی سکه ها حساب کرد اما با 12000 شاخه گل کاملیا چه می توان کرد. گمان می کنم از همان ابتدا قصد دارند داماد بیچاره را بدبخت کنند.

آقائی می گفت اولین گلی را که از خانمم دریافت کردم باعث شد مدتی بستری شوم چون شاخه گل مورد نظر داخل گلدان بود و خانمم آنرا بر سرم کوبید.

نظرات 2 + ارسال نظر
محبوب سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 09:39 ق.ظ

چی شده بفکر بده بستون مهریه افتادید تو این هاگیر واگیر مملکت !!؟:))
در ضمن نگران گل ها نباشید!! معادل ریالی اش منظور نظره :) درست مثل سکه ها.
اون اقا هم احتمالا اخرین گلی بوده که دریافت کرده نه اولین !!( چقدر این اقایون مظلوم اند همینجوری وایساده تا گل و گلدون با هم بیاد تو سرش !!!و اونم به خاطرش بستری !!!! بشه ...خدا !! پس کی می خوای بداد دل این اقایون بیچاره برسی؟!!!:)))

نه قصدم این بود که بگم چقدر این خانمها علی رغم اینکه در تمام جوانب زندگی مظلوم !!واقع شده اند با سیاست رفتار می کنند و درست در این اوضاع و احوال مملکت از آخرین متد استفاده بهینه می کنند . ما که بخیل نیستیم .

محبوب سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 03:55 ب.ظ

خدا رو شکر که قصدتون این بود !!:))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد