هاله نور

بخشی از فیلم دیدار احمدی ن‍ژاد با ایت الله جوادی آملی را دیروز دیدم .واقعا به حال خود و مملکتمان بسیار تاسف خوردم که چنین فردی با این افکار به عنوان دومین شخص نظام تعیین شده است.

آنجا که می گوید " یک نفر گفت که در هاله ای از نور قرار گرفته ام و من هم به این موضوع رسیدم " چه ساده لوحانه حرفهای دیگری را می پذیرد و تصور می کند دیگران هم همین گونه می اندیشند.البته گویا کمی شک کرده ، که با تاکید می گوید ، "غلو نمی کنم".براستی اینان می خواهند اینگونه مملکت را اداره کنند.

نکند ایشان فکر کرده که به مرحله قداست رسیده و اینگونه چون یوسف مصری ، سران کشورها ! مبهوت او شده اند .جالب است که به هنگام سخنرانی او هیچیک از سران کشورها در مجمع حضور نداشته اند و احمدی نژاد وزرا خارجه و نمایندگان کشورها را بعنوان رئیس جمهور شناخته است.

انگار با بچه حرف می زند ، ایشان ثابت کرده  افکار افراد به سواد و تجربه و سنشان بستگی ندارد  زیرا خود او با داشتن مدرک دکترا !! و 50 سال سن ، اینچنین ساده انگارانه می اندیشد گویا ساده زیستی اش ، به اندیشه اش نیز سرایت کرده و ساده اندیش یا .... نیز شده است .

نظرات 3 + ارسال نظر
سروش سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 08:24 ب.ظ http://clickit.blogsky.com

اون هاله نور نبوده دوستمون و اون نفر ،نور پرژکتور را با هاله نور خداوندی اشتباه گرفتند .
اگه دقیق گوش کرده باشید گفت دیگران همه میخکوب شده بودند ((نمایندگان از فرط تعجب و اینکه ما کی هستیم این داره چی میگه )) و انگار دستی آنها را نگه داشته بود که حتی پلک نمی زدند.
دوست عزیز چرا از خودمان نمی پرسیم واقعا چرا و چگونه این آقا رییس جمهور ما شد آیا جز با همین افکار و صحبت های ساده انگارانه نبود ،شاید باید قبول کنیم درک مردم ما در همین سطح است واقعا باید بگیم که از ماست که بر ماست!

علی پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:24 ق.ظ

این صحبتها فقط برای مخدوش کردن چهره محبوب این رئیس جمهور بسیجی می باشد و همانطور که همه می دانند کذب محض می باشد.من از کوته فکری و جهالت این نویسنده تعجب می کنم که چگونه تحت تاثیر هر شایعه ای قرار می گیرد.شایان ذکر است که چهره محبوب آقای دکتر احمدی نژاد با چنین شایعات موهومی خدشه دار نخواهد شد.

حمیده دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:46 ق.ظ

من با علی‌آقا موافقم.شما اگه واقعا این فیلمی رو که اسمش رو آوردین داریند به من برسونید با همین آدرسی که دادم با من مکاتبه کن.اگه درست بگویی. س بیا مرد باشو صحت حرفاتو ثابت کن .
در ضمن این رو هم بدون مردم ما به حرف‌های قشنگ احمدی‌نژاد که برخاسته از دل همین مردم بود رای دادند.
آقای به اصطلاح روشنفکر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد