جام جهانی

دوباره رئیس جمهور ما با سخنانش علیه اسرائیل خبرساز شد.  بخوانید .من که فکر می کردم بعد از خاتمی با آمدن این آقا دیگر مورد توجه جهان نخواهیم بود اما حالا می بینم خیلی بیشتر از گذشته دنیا روی ما حساس شده است. حرف از دهان این در می آید تمام دنیا واکنش نشان می دهد. آنقدر بد حرف می زند ، فی الواقع این لحن سخن اوست که حساسیت برانگیز شده است به بیان دیگر زبان دیپلماتیک بلد نیست. تو همین اجلاس کنفرانس اسلامی تمام سران با گذاشتن گوشی ، ترجمه سخنان ، سخنران جلسه را می شنیدند اما ایشان از آنجا که به همه چیز شک دارند مترجم را بغل دستش نشانده بود تا در گوشی برایش ترجمه کند. صحنه قشنگی نبود.

 

گفتم تا احمدی نژاد پایش را گذاشت تو فرودگاه مهرآباد هواپیما سقوط کرد. یکی از احتمالات مطرح شده در خصوص سقوط هواپیمای خبرنگاران و تاخیر در اجازه فرود به آن ، جریان سان و بدرقه رئیس جمهور در فرودگاه بوده است . بخوانید

 

قرعه کشی جام جهانی هم انجام شد. تلویزیون هم مراسم را با اعصاب خردی بخش کرد .نفهمیدیم قرعه صربستان را چه کسی درآورد.البته همین اندازه که پخش شد بخاطر این بود که گرداننده آن آقا بود و الا....

نمی دانم اگر دیدن بعضی صحنه ها اشکال داشت چرا آقایان دادکان ، نوآموز ، آصفی در آنجا حضور داشتند و آنچه برای ما مردم حرام بود برای آنها اشکال شرعی نداشت. بگذریم! ایران با مکزیک ، آنگولا و پرتغال همگروه شد .لینک .

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 19 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:30 ق.ظ

هر چی باشه از خاتمی خائن شما بهتره

م ی ث م شنبه 19 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 07:25 ب.ظ http://mrblue.blogsky.com

سلام . من لینکت رو گزاشتم . ضمنآ یه چند تا عکس هم از قرعه کشی گرفتم قرعه ی صربستان رو هم یک خانم که قبلش هم رو سن اومده بود و با یه مرد میرقصید برداشت !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد