خانمهای مسافربر

شنیده بودم که برخی خانمها هم اقدام به مسافربری می کنند .دیروز قسمت شد! و سوار ماشینی شدم که راننده اش یک خانم بود. خانمی بالای 50 سال ، که در آن ساعت شب جرات کرده بود چهار نفر آقا را سوار کند! آخر برخی خانمها گویا فقط مسافر خانم سوار می کنند .دست فرمانش هم خیلی خوب بود .اصولا خانمها یا رانندگی بلد نیستند یا خیلی خوب بلدند.در تمام مسیر کوتاه غر زد که  طبیعی بود. از رانندگی همه ایراد می گرفت که این هم جای تعجب نداشت چون اغلب خانمها وقتی تو کاری مهارت پیدا کردند کار هیچکس دیگری را  قبول ندارند. ماشینش صفر بود و همان موقع از تعمیرگاه آورده بود ، رفته بود کلاجش را درست کند ولی دنده اش جا نمی رفت و فحش و نفرین بود که نثار تعمیرکار می کرد.بسیار عصبی بود.

ضرورتهای زندگی باعث شده تا شاهد تغییرات زیادی در رفتارهای اجتماعی باشیم. به نظر نمی آمد که این خانم مشکل معیشتی داشته باشد اما بسیاری از خانمها هستند که تنها نان آور خانه هستند و امروزه تو شهری مانند تهران رختشوئی و کار در خانه مردم تنها راه امرار معاش نیست و آنها که هنری دارند از آن بهره می برند و رانندگی هم یکی از آنهاست آن هم در دورانی که هر جوان بیکاری ، پولی قرض می کند تا ماشین و موتوری خریده و تو شهر مسافر کشی کند ، خوب درآمدش هم که بد نیست ، خدا بده برکت!

 

**********

ماجرای کتک خوردن یک راننده تاکسی از دست مسافر خانمش هم به نقل از خبر دیروز ایسنا جالب است. حالا چیزی که معلوم نیست اینست که دعوایشان هم به رسم برره ای بوده یا نه !؟

اما براساس این خبر معلوم میشه که شیطنت را اول خانم مسافر شروع کرده ، بیچاره راننده تاکسی !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد