کوه موش زائید

دو هفته پیش یکی از آقایان بر صفحه تلویزیون ظاهر شد و خیر داد که " امسال بجز عیدی پایان سال ، به مناسب عید غدیر نیز به کارکنان دولت عیدی پرداخت می شود".

واقعا" نمی دانستم چکار کنم ! تا صبح خوابم نبرد. فرداش توی اداره همه صحبت از عیدی جدید دولت می کردند. همه برای آن نقشه کشیده بودند .البته چاله ها از قبل کنده شده بود ، می ماند که با این عیدی کدام را پر کنیم !

به هر حال بازار شایعات داغ بود و اولین اثرش را از سوپری محله مان شنیدم که گفت :"‌مبارک باشه امسال هم که دو تا عیدی می گیرید!؟" منم که نگاههای حسرت بار دیگر مشتریان را می دیدم ، سرم را بالا گرفتم و سینه را جلو دادم و با افتخار گفتم: " خوب دیگه ما اینیم ، دولت خدمت گذار ، قدر و منزلت کارمندانش را می داند‌".

به همین مناسبت ، آن روز کلی خرید کردم.

تا دیشب ، آقای رهبر ! با آن رهبر اشتباه نشود ، ایشان رئیس سازمان برنامه است ، اعلام کرد به مناسبت عید غدیر به کارمندان 25 تا 30 هزار تومان پرداخت می شود.

مردیم از خوشی ! حالا معلوم نیست 25 هزار تومانی هستیم و یا 30 هزار تومانی . تازه 10 درصد مالیات هم از آن کم می شود . خدا بده برکت از این همه وفور نعمت از این دولت بی منت

حالا مانده ام  چه جوری تو روی سوپری محلمون نگاه کنم !؟

************

رئیس جمهوری شاخ شمشاد ما تو کنفرانس مطبوعاتی اش اعلام کرد که 20 پیشنهاد برای اداره بهتر دنیا دارد! آخه یکی ازش نمی پرسه تو دو تا پیشنهاد درست و حسابی برای اداره مملکت خودت بده بقیه دنیا پیشکشت . شاید چون تصور می کنند امام زمان تا دو سال دیگر ظهور می کند ، می خواهند دنیا را آماده آن کنند. نیدونم !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد