شرمنده ام

واقعا" شرمنده همه دوستان و خوانندگان وبلاگ شدم.از دیروز به مناسبت یکساله شدن وبلاگم ، سیل تبریکات شما !! مرا غافلگیر کرد.اصلا تصور نمی کردم ، وقتی خود را محتاج یاری گرمتان بدانم ، اینگونه با نظر لطفتان مواجه شوم و با روی گشاده از سوی شما تشویق شوم.!!!!!!

 

بابا دمتان گرم! از این 130 نفری که کلیک کردند دریغ از یک اعلام نظر خشک و خالی ، ایمیلی هم که در کار نبود ! واقعا" که حالگیری خوبی بود . از این بهتر نمی شد. ببینم شما تولد هم برویداینجوری می روید. خیلی باحالید ، به مولا !

نظرات 8 + ارسال نظر
پسر نیمه شب شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:25 ق.ظ http://midnightboy.blogsky.com

خب من خیلی وقت بود که نیومده بودم .
من تبریک میگم یک ساله شدن وبلاگتون رو .
کلا مدتی هست که خوانندگان وبلاگ کم شده اند و همین طور تعداد کسانی مه نظر می دهند شاید مردم در ایننترنت به دنبال سوژه ای خاص می گردند

وب نگار شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:55 ب.ظ http://www.weblognameh.blogsky.com

باز هم مبارک است

محبوب شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 06:24 ب.ظ

سلام. شرمنده من فقط دیروز به اینجا سر نزدم... الان که می شه تبریک گفت ؟!!ایشالله صد ساله بشه.

سروش شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:12 ب.ظ http://clickit.blogsky.com

مبارک باشه
ایشالا به حق علی به پای وبلاگت پیر بشی!!!

قلم دلنشینی داری انشا.. پر انرژی تر جلو بری
با آرزوی موفقیت های بیشتر

کاوه یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 09:26 ق.ظ

سید جان سلام خیلی مخلصیم نبینم اینجوری شرمنده باشی
آخه ببینم این وبلاگ چه یک ساله چه صد ساله نیاز به تبریک گفتن داره ؟ حالا وقت زیادی داری و حوصله بیش از حد شاهکار که نمی کنی که !
البته بگم خودم بر خلاف میل باطنی روزی یک بار به آن سر می زنم ! و مطالبش را می خوانم اما نمی دانم که چرا به دل نمیشینه البته با پوزش از سروش خان !!
به نظرم اصلا تبریک نداره !

هوتن یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 09:36 ق.ظ

هی حداقل یه شونه به موهات می زدی.
یکساله شدن وبلاگت مبارک

حاجیه دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 06:58 ق.ظ http://hajieh.blogsky.com

سلام
خوب هستید ؟ تواد یه سالگی وبلاگتون مبارک باشه با ۳۱۱ نوشته در یک سال واقعا عالیه ///////
ولی یه گله ای ازتون دارم اونم اینه که شما اصلا به نظر خواننده هاتون اهمیت نمی دین نه اینجوری خوب نیست بگم بهتره بگم جوابشونو نمی دین نمی گم بیاید و نظر بدید می گم جواب سوالشونو بدین من به شخصه ازتون چند تا سوال پرسیده بودم ولی الانم که الانه جواب هیچ کودومو دریافت نکردم ..... خوب با این وضع انتظار دارین چی بشه ؟

کم لطفی می فرمائید اتفاقا از چیزی که خیلی لذت می برم نظرات خوانندگان است حالا چه مثبت و چه منفی . اما در مورد سوالات کاملا حق با شماست .الان سوالات شما خاطرم نیست ! اما می دانید پاسخ دادن به همه !! نظرات خوانندگان با وقت کم کار مشکلی است .اما سعی می کنم حداقل به سوالات پاسخ بدهم.

وحید پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:34 ب.ظ

مجید جان سلام
مدتی است کمی فشار کاری دارم و چند وقت یکبار به وبلاگت سر می زنم - ولی همشو می خونم ها !-
بهر حال تولد یک سالگیت - یک سالگی وب لاگت - مبارک انشاء الله شرایط طوری تغییر کنه که از این به بعد با دل خوش بنویسی !!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد