انفجارهای اهواز و لغو سفر

قراربود جلسات هفتگی هیئت دولت ، این بار در خوزستان تشکیل شود و احمدی ن‍ژاد قصد داشت امروز  عازم اهواز شود. که این سفر به یکباره لغو شد . لینک. حتی گروه همراه ایشان و خبرنگاران دیروز وارد اهواز شده بودند.اما ایشان با لغو سفرش صبح سرزده رفت سازمان گردشگری !! لینک

جالب این بود که همین دیشب شبکه سه با چند بار زیر نویس فیلم  سفر احمدی نژاد به هرمزگان را با عنوان «مسافر سرزمین آفتاب» پخش کرد.این فیلم به شو تبلیغاتی بیشتر شبیه بود تا گزارش یک سفر !

امروز صبح دو بمب در اهواز منفجر شد و عده زیادی کشته و زخمی شدند لینک. اما گفته شده لغو سفردر روز قبل هیچ ارتباطی به انفجارها نداشته است . لینک اما تو انفجار های قبلی که گفتند تمام عوامل را دستگیر کرده اند !!

 

اما به نظر می آید نیمه کاره ماندن سفر رفسنجانی به مشهد و بازگشت او به تهران وشرکت در جلسه ای مهم و  لغو سفر احمدی نژاد بهم مرتبط باشد. لینک

اوضاع حسابی کیشمیشی است . وقتی رفسنجانی از روند پرونده اتمی ابراز نگرانی کرد و علاوه بر دفعات قبل صریحا" اعلام کرد که اروپائی ها! مسیر آن را منحرف کرده اند و باید آن را برگرداند ، لاریجانی از مصالحه گفت اما با تهدید اتمی ژاک شیراک به نظر می آید رایزنهای آمریکائی تخت گاز به پیش می روند.

اما حرف همیشگی من !! خدا کند مصالح مردم را در نظر بگیرند و از کیسه آنها خرج نکنند چرا که دیگر توانی باقی نمانده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد