اعتماد ملی

روزنامه" اعتماد ملی " وارد دومین هفته انتشار خود شد. روزنامه ای در16 صفحه و قیمت 100 تومان به مدیر مسئولی مهدی کروبی ، او که بعد از ناکامی در انتخابات ریاست جمهوری ، از مجمع روحانیون خارج و حزب اعتماد ملی را راه انداخت و بعد از ناکامی در راه اندازی شبکه ماهواره ای این روزنامه را به زیر چاپ برد.

بعد از بسته شدن نوروز و یاس نو ، دیدن روزنامه ای که در آن عده ای از بهترین روزنامه نگاران دوران طلائی اصلاحات قلم می زنند دلنشین است. بعید می دانم عمر این روزنامه به سال بکشد این را از روند برخورد این چند ساله با روزنامه ها می گویم چون قرار نیست روزنامه ای در بیاید که چیز دیگری غیر از نظرات عده ای خاص بگوید . باید منتظر بسته شدن این روزنامه و دادگاهی شدن و زندان رفتن کروبی هم باشیم . مگر با عبدالله نوری و موسوی خوئینی ها این کار را نکردند ، کروبی که از آنهای دیگر ، صریح تر حرف می زند.

 

گفته می شود مسعود اصانلو رئیس سندیکای اتوبوس رانی که چند ماه است در زندان بسر می برد اتهامش آگاهی دادن به کارکنان اتوبوس رانی بوده است .این ترجمه اتهام "تشویش اذهان عمومی است" .

گفته شده ایشان دوره هائی را برگزار کرده که در کارکان را با قانون کار ، قانون اساسی و از همه مهمتر حقوق بشر را آشنا می کرده و این جرم بسیار سنگینی است .

قرار نیست یک کارگر از قانون کار مطلع باشد فقط کارفرما باید بداند تا چگونه حق و حقوق آن کارگر بی نوا را پایمال کند. قانون اساسی هم گرچه اصول مترقی در آن دیده می شود فقط برای ژست در مجامع بین المللی مناسب است و منشور حقوق بشر که نباید سخنی از آن به میان بیاید چرا که خودمان بهتر از آن را داریم و قراراست صادرش کنیم.والسلام

نظرات 1 + ارسال نظر
حاجیه سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 09:32 ق.ظ http://hajieh.blogsky.com

سلام
از اینا روزنامه در نمی آید ......... روزنامه فقط جام جم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد