موسسه محک

امروز چهارمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و همچنین روز جهانی سرطان است ( خوب چه ربطی دارد؟)

مناسب دیدم اشاره ای به موسسه حمایت از کودکان سرطانی ( محک) کنم . محک از سال 1370 پایه گذاری شد و بیمارستان فوق تخصصی آن هفته پیش در منطقه میتی سیتی افتتاح گردید. کلیه هزینه‌های جاری این مرکز توسط مردم و خیرین تامین می‌شود و کاملا غیر دولتی است.

تمام کودکان سرطانی که به این مرکز مراجعه می‌نمایند بطور رایگان درمان می‌شوند و شعار آن این است که هیچ کودک سرطانی در ایران بخاطر فقر و کمبود مالی نمی‌میرد، کلیه هزینه‌های کودکان مبتلا به سرطان از وقتی که تحت پوشش این مرکز قرار می‌گیرند از جمله هزینه‌های دارو، شیمی درمانی‌، آزمایشات، ایاب و ذهاب، اقامت، پوشاک و وسایل شخصی و رفاهی و همچنین اسکان و هزینه تغذیه، پوشاک و رفت و آمد والدین آنان که به همراه کودکان سرطانی خود از شهرستان به تهران می‌آیند توسط موسسه محک پرداخت می‌شود.

از بدو تاسیس در سال 1370 تا کنون 9400 کودک سرطانی تحت پوشش قرار گرفته و هم اکنون 4300 کودک نیز تحت درمان قرار دارند.

حال که این کودکان با اتکا به کمکهای مردمی تحت درمان قرار می گیرند ، ما نیز آنها را فراموش نکنیم و کمکهای کوچک خود را در اختیار آنها قرار دهیم . این موسسه کار زیبائی که کرده قلکهائی را آماده کرده که افراد می توانند ضمن تماس با این موسسه ، آن را دریافت نمایند تا با پر کردن آنها با حداقل مبلغ روزانه سهمی در کاهش آلام خانواده های دردمند این کودکان داشته باشد .چرا که سرطان علاوه بر درد جانکاه ، هزینه هم دارد.

آدرس و تلفن های این موسسه را از اینجا بردارید و سعی کنید در هر فرصتی سری به این کودکان بزنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
پسر نیمه شب شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 03:56 ب.ظ http://midnightboy.blogsky.com

چه خوب بود که همه کارهامون رو با اتکا به همدیگه انجام میدادیم نه امید دولت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد