شیرینی دانمارکی

دیروز شاهد تظاهرات مردمی مقابل سفارت اتریش در میدان آرژانتین بودم .پرتاب سنگ و نارنجکهای دستی به سمت سفارت و شکسته شدن شیشه های آن از اتفاقات معمول آن بود عکس.دیشب هم حمله به سفارت دانمارک اتفاق افتاد . عکس۱ و ۲. اما از همه اینها مهمتر پیشنهاد تغییر نام شیرینی دانمارکی بود !! قرار شده نام شیرینی دانمارکی به شیرینی "گل محمدی" تغییر یابد. لینک .

پرچمهای کشورهای مختلف به آتش کشیده شده است .اما آتش گرفتن پرچم آلمان با مشکل روبرو شده و کمی بدقلقلی در آورده است .عکس . اما نکته ای در مورد این عکس ُ این آقای عینکی را که کنار آتش پرچم می بینید در تمام برنامه ها حضور دارد .نماز جمعه ، راهپیمائی ها و اعتراضات و به گونه ای در صحنه قرار می گیرد که همیشه در فیلمها و عکسها دیده شود کافیست کمی در فیلمها و عکسهای این گونه مراسم ها دقت کنید تا به این مطلب پی ببرید.

نظرات 2 + ارسال نظر
پسر نیمه شب سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 01:14 ب.ظ http://midnightboy.blogsky.com

خب . بیشتر به مراسم شب چهار شنبه سوری شبیه بود تا تظاهرات . دلاوران هم لطف کردن به جای بوته پرچم ۷۲ ملت رو به آتش کشیدند . اونها هم حتما کمال لطف و عنایت خودشون رو در مورد مملکت ما نشان خواهند داد .

سروش سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 06:35 ب.ظ http://clickit.blogsky.com

پدرم تعریف می کرد زمان جنگ یک سری آماده باش بودند تا جایی موشکی می خورد ۲ تا مینی بوس آدم را در محل پیاده می کردند و سریع صدا و سیما می آمد و این آدم ها شعار جنگ جنگ تا پیروزی سر می دادند ..... حالا هم همین طوراست یک سری پول مفت مملکت را به جیب زده گردن کلفت می کنند و شعار اسلام اسلام سر می دهند البته بدی ایش اینه که یه مقدار تاخیر فازشون زیاده ....۲ شب پیش دانمارکی ها مردم در کارناوال هایی عذر خواهی می کردند !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد