تولدش مبارک

دیروز تولد همسر گرامی و محترمه یا به قول قدیمی ها مادر بچه ها بود. دیشب مراسم ساده و بی پیرایه ای برگزار کردیم و تولد .... سالگی او را تبریک گفتیم . دخترها و بخصوص کوچیکه ، که تا رسیدم خونه خواب بود ،عاشق کادو دادن هستند، کادوها !! را تقدیم کردند .

گفتم بد موقعی از سال به دنیا آمده ای ،آخر سال ، موقع خانه تکانی و بی پولی ، نه جائی بین بهم ریختگی ها  پیدا می شه تا مراسم مفصل ! رابرگزار کنیم و نه ته جیبمون  چیزی مانده تا بتوان هدیه ای قابل توجه خرید. اما از آنجا که خودش خوبه ، همه اینها را به خوبی من می بخشه !!!!!!!

بقول شاعر که می گه : فقط بخاطر تو !

نظرات 4 + ارسال نظر
پسر نیمه شب دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 07:40 ق.ظ http://midnightboy.blogsky.com

باباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا کار درست . خوش تیپ .
از طرف من هم تولد زن داداشمون رو بهش تبریک بگو ....

باشه!!

وحید دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:22 ق.ظ

از قول ما هم به ایشان تبریک بگوئید.
انشاء الله که صد سال سایه ایشان بالای سر بچه ها باشد.

خدا شما را هم حفظ کند. راستی ایلیا چطوره؟

محبوب دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:45 ق.ظ

سلام.من هم با یک روز تاخیر تبریک می گم. به عنوان هدیه تولد هم پیشنهاد می کنم یه ادرس ای میل براش درست کنید و اولین نامه الکترونیکی عشقولانتون رو براش بفرستید
( باور کنید از هر هدیه ای گرانیها تره ).و البته ادرس رو به من هم بدید که من دومین باشم.:) باز هم تبریک می گم و ارزو می کنم سالهای سال شاد و خندون با هم زندگی کنید.

پیشنهاد خوبی است . ممنون

علی دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:13 ب.ظ

سلام لطفا تولد همکلاسی مون رو از طرف من هم تبریک بگید!
به همراه بهترین آرزوها.
در ضمن شما هم از الان برای سال بعد بودحه کن تا اینطوری بهونه نیاری :-)

کدام بودجه ! تا یادم میاد همیشه دنبال همین یه لقمه نون می دویدم .آی کجائی جونی ؟ هر چند جونیمون هم همین جوری بودیم! چاکر علی آقای گل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد