وین و هالیوود

*خوب ، امروزهم دوباره معرکه وین برپا می شود. بازهم شرائط معلق اوضاع و احوال مملکتی برقرار است.این حالت برزخ گونه بدترین حالت است . شاید هم یک سیاست خاص است. اما امان از این سیاست ، همین ماه قبل که قرار شد گزارش پرونده ما به شورای امنیت برود بلافاصله محمود بلا ! دستور داد تا فرآیند غنی سازی از سر گرفته شود و حتی ایران همان موقع نامه شروع غنی سازی را روی میز آژانس گذاشت و در تمام برنامه های خبری خود نیز آن را پخش کرد.

حالا که در گزراش دبیرکل آمده که ایران غنی سازی را با راه اندازی سانتریفیوژها شروع کرده است آقایان اعلام می کنند ما هنوز شروع نکرده ایم !! اگر این بار پرونده را بفرستید شورای امنیت شروع خواهیم کرد.پس تمام اینها ژست هائی است که برای داخل کشور گرفته می شود .

از همین حالا پرونده را در شورای امنیت ببینید مگر اینکه در آخرین لحظات اتفاق خاصی بیفتد.حتی گفته می شود آمریکا بیانیه هشدار آمیز این شورا را نیز آماده کرده است. تا ضرب الاجلی برای ایران تعیین کند و حتی از احتمال حمله به تاسیسات اتمی ایران در فروردین ماه سخن به میان می آید.  

مطمئنا" مذاکرات دو سه روزی طول خواهد کشید اما بی تردید نتایج به نفع ما نخواهد بود.

 

*مراسم اسکار هم صبح امروز خاتمه یافت و فیلمهای برتر جوایز خودشان را دریافت کردند . جایزه بهترین فیلم  به فیلم crash یا "تصادف "داده شد چیزی غیر مترقبه چون همه تصور می کردند که فیلم "کوهستان برو بک " که سه جایزه اسکار را درو کرد این جایزه را هم ببرد .اما فیلم crash  یک ویژگی مهم دارد که چند ایرانی در آن بازی می کنند و به جنبه های زندگی ایرانی های لس آنجلسی هم می پردازد .آخرین خبرها را اینجا و اینجا ببینید و بخوانید

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد