به گردابی درافتادیم

گرداب

بخواهیم یانخواهیم داریم تو یه گرداب می افتیم .گردابی که به دست خود ایجاد کردیم.گویا عده ای در داخل کشور بهمراه عده ای درآمریکا دقیقا" دارند در یک جهت حرکت می کنند.

تصمیم دیروز آژانس فعلا" همه را شوکه کرده است . فقط محمود بلا است که گویا سرخوش است و در سفر لرستان همه را به سر دادن شعار"انرژی هسته ای حق مسلم ماست" ترغیب می کند .رهبر هم که امروز بدون اشاره به قطعنامه از نصرت و پیروزی بر دشمنان و بدخواهان خبر داد.

یه عده هم بلا نسبت شما عین.... راه افتاده اند و هر چه تو دهانشان می گذارند تکرار می کنند. آن موقع الهام جون، سخنگوی دولت، می گوید" راهی که دولت در خصوص انرژی هسته ای در پیش گرفته خواست مردم بوده که در راهپیمائیها اعلام کرده اند"

ببینیم داره چه اتفاقی می افته ، کشورهای غربی و در راس آن آمریکا مدعی هستند که ایران هدفش از غنی سازی دستیابی به سلاح اتمی است و صراحتا" اعلام کرده اند که یک ایران هسته ای را تحمل نخواهند کرد.

از طرفی مقامات کشور ما از دانش هسته ای نام می برند که دانشمندان ایران با تلاش بسیار به آن دست یافته اند و این دشمنان ایران هستند که می خواهند مانع پیشرفت علمی ایران شوند و برای اینکه به مردم ثابت کنند که انرژی هسته چقدر خوب است از استفاده بی شمار آن در تهیه رادیو داروها و یا تغییرات مولکولی اجسام جهت بدست آوردن موادی با کابردهای مختلف نام می برند.

اما کدام طرف درست می گوید ؟چرا ایرانی که زمان شاه اورانیوم غنی شده در اختیارش گذاشته شد امروز حق بدست آوردن آن را ندارد؟

آقای روحانی که قبل از لاریجانی مسئول پرونده هسته ای بود می گوید وقتی احمدی نژاد رئیس جمهور شد در جلسه روند پرونده را برای او تشریح کردم و او پرسید اگر تعلیق انجام نمی دادیم چه می شد؟ و من تمام تبعات را برای او شرح دادم و او در جواب شانه هایش را بالا انداخت و گفت بشود مهم نیست!!

حالا دارد می شود و برای اینان مهم نیست چرا که حیاتشان در ایجاد التهاب است . هنوز هم نماینده ایران در آژانس مدعی است که پرونده ایران کماکان در آژانس است و تغییر مهمی روی نداده است.اینها یا خودشان نمی فهمند که بعید می دانم یا مردم را نفهم فرض کرده اند . هفته آینده شورای امنیت برای همین موضوع تشکیل جلسه خواهد داد .این چه معنی دارد.غیر از این است که ریش و قیچی دست آن افتاده است . نماینده آمریکا در شورای امنیت، جان بولتون است.فردی تند رو که جز به آتش کشیدن ایران به چیز دیگری فکر نمی کند .

آینده روشنی پیش رو نیست . در این خصوص بازهم خواهم نوشت.

نظرات 4 + ارسال نظر
پسر نیمه شب جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:39 ق.ظ http://midnightboy.blogsky.com

شنیدم که امام جمعه رشت تو سخنرانی خوش واسه رشتی ها گفته :
مسئله هسته ای مملکت ما مسئله ناموسی نیست که بشه راحت از کنارش گذشت !!!!!!!!

محبوب جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:15 ب.ظ

اوضاع خیلی نگران کننده است!

حالا مانده !!

علیرضا قراباغی جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:27 ب.ظ

موضوع به این سادگی نیست. بحث‌٬ بحث برخورد تمدنهاست. سید عزیز٬ لطف کن و در این زمینه تمام موضوع را درنظر بگیر و سپس بنویس. چون عادت کرده ام که در نوشته های تو٬‌به جای مطالب شعارگونه٬ نکات منطقی و دقیق را بخوانم. خوب٬ خودت با نوشته های خوبت ما را اینطور عادت داده ای!
من مقایسه با زمان شاه را قبول ندارم. و این را هم قبول ندارم که گرداب را ما با دست خود ایجاد کرده ایم. ولی کاملاٌ با تو موافقم که اکنون در گرداب قرار داریم و هرچه جلوتر میرود٬ شرایط سخت تر می شود.

به به !! مرقومه ناچیز ما را با دست نوشته الهام بخش خود مزین فرمودید بله برخورد تمدنهاست و قیاس من با زمان شاه اشاره ای خاص بود به اعتماد جهانی که اکنون نسبت به ما سلب شده است. بازهم خواهم نوشت

سهیل جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:16 ب.ظ

درست است گرابی است که خود درست کرده ایم بالاخره خشک و تر با هم می سوزند هرچند شما مخالف این روند باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد