مسافرت کنید!!

یکباره دو روز وقفه افتاد.دقیقا" همان زمان که از ماندن در تهران و لذت بردن ازهوا و ترافیک روان آن می گفتم راه افتادیم و رفتیم کاشان !! آب و هوا عالی و شهر خیلی شلوغ بود.کنار پارکها مردم چادر زده و یا زیر انداری انداخته و بیتوته کرده بودند.باغ فین که غلغله بود .برای دیدن حمام فین مردم کلی تو صف می ایستادند.نباید از خوردن دیزی سنگی و کشک بادمجان و بستنی سنتی کتار جوی آب چشمه سلیمانیه که اطراف باغ فین جاری است دریغ کرد.دیدن  خانه های تاریخی این شهر را نباید از دست داد بخصوص خانه عباسیان که برای خود شاهکاری است. البته خانه بروجردی ها و طباطبائیها هم بسیار جالب است.

 بد شانسی که آوردم این بود که ساعتم را گم کردم البته شلوارم هم پاره شد با خود می گفتم چی می شد ساعتم پاره می شدو شلوارم گم می شد !! .اما همین که با این اوضاع و احوال سالم می رویم و می آئیم جای شکر دارد.

نظرات 3 + ارسال نظر
مرورگر.کام سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:52 ب.ظ http://www.moroorgar.com

آخرین اخبار ایران و جهان در بزرگترین آرشیو خبری در ایران. خبر+عکس. :: اخبار را در www.moroorgar.com حرفه ای بخوانید ::

محبوب چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:57 ق.ظ

خویه که مسافرت بهتون خوش گذشته البته بجز پاراگراف اخرش:) که اون هم با اون فکری که شما کردید به نظر نمی رشه بد گذشته باشه :))
سلام برسونید.

علیرضا قراباغی چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:37 ق.ظ

خوشا به سعادتتان! ما امسال خیلی هوس کاشان و یزد کرده بودیم که نشد. چون بلد نداشتیم! یکی باید جلو بیافتد. لااقل به ما بگویند چه وقتی باید برویم٬ کجا ها را می توانیم ببینیم٬ چه تدارکاتی لازم است و ...
بعد از نوشته شما٬ این عکس ها هم چشم ما را آب انداخت!:
http://www.persiangarden.ir/Indexb.asp?IDD=164&IDDD=21&Langu=FA

کاشان را من درخدمتم هر موقع شما بفرمائید.یزد را هم ندیده ام و دوست دارم یه سفر بروم .پس بسم الله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد