زیردرخت هلو

دیشب رفتیم سینما و فیلم« زیر درخت هلو» ساخته ایرج طهماسب را تماشا کردیم. فیلمی کمدی و خانوادگی با بازی زیبای حمید جبلی که یک ساعت و نیم شما را می خنداند. طبق روال معمول فاطمه معتمد آریا و خود ایرج طهماسب هم در این فیلم بازی می کنند.

«زیر درخت هلو» قصه خانواده ای است که نسل در نسل لحظه مرگ خود را خواب می بینند و با مقدمه ای از قبل ، زیر درخت هلو می خوابند تا اجلشان برسد. این حاشیه داستان است و اصل قصه ، طبق معمول فیلمهای ایرانی بحث ازدواج و زن گرفتن است که حمید جبلی با بازی خود لحظات خنده آوری را ایجاد می کند.

اگر دوست دارید دقایقی از فکر مشکلات  خود خلاص شوید و اگر!!‌ نسبت به بازیگرهای این فیلم حساسیت ندارید ، این فیلم را ببینید. و اگر علاقمندید که سینما رفتنتان ، کم هزینه تر تمام شود(که حتما" علاقمندید) روز های شنبه به سینما بروید(مثل ما) چون روزهای شنبه قیمت بلیط سینماها ، نیم بهاست .

********

حالا که صحبت از فیلم و سینما شد ، خوب است بگویم ، شبکه چهار ، یکشنبه شبها ساعت 30/9 برنامه سینمای ماوراء را پخش می کند که هر بار یک فیلم سینمائی به همراه تحلیل آن به نمایش گذاشته می شود . فیلمها اغلب تخیلی و گاها" دلهره آور هستند . امشب هم قرار است فیلم « موهبت الهی»  محصول 2004 و با بازی رابرت دنیرو را نمایش دهد که  موضوعی فانتزی و دلهره آور دارد

نظرات 1 + ارسال نظر
آدینه بوک یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:31 ق.ظ http://www.adinehbook.com

سلام. به فروشگاه اینترنتی کتاب و CD آدینه بوک با تحویل رایگان هم سر بزنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد