صبوری کنید

شو دیشب را تماشا کردید. از سه روز پیش همه مردم را در انتظار یک خبر خوب گذاشته بودند. کاکلی را یادتان می آید .کارتون موش کوهستان را می گویم . پرنده ای که هر اتفاقی تو جنگل می افتد پرواز می کرد و با داد و فریاد مرتب می گفت « یه خبر خوب» ، «یه خبر خوب».

دیشب این انتظار به سر رسید و احمدی نژاد همه را برد مشهد ، حتی سفرای کشورها را ، که اعلام کند ایران به چرخه کامل سوخت دست یافته است. همچنین تلویزیون هم با زیر نویس و رو نویس و کلیپ و سرود حماسی این مراسم را جشن گرفت و مجریان مرتب به مردم تبریک می گفتند. احمدی نژاد از مردم خواسته سجده شکر بجا آورند و آموزش پرورش نیزگفته  امروز به همین مناسبت زنگ شادی  در مدارس به صدا در میاد. واقعا" این همه تبلیغات و مقدمه چینی برای چیست ؟چرا این قدر این مسئله را دارند بزرگ و احساسی می کنند؟

شاید از تز" مقابل کار انجام شده" می خواهند ، به دیگر کشورها بگویند که کار از کار گذشته و دیگر توقف و یا انجام غنی سازی در روسیه امکان ندارد.

اما این همه سروصدادر داخل کشور برای چیست؟ احمدی نژاد از دو روز پیش که رفته مشهد ، مرتب اعلام می کرد منتظر اعلام یک خبر خوب باشید. خیلی دوست داشت و دارد که هیجان ایجاد کند حالا نتیجه اش چه می شود مهم نیست. اما غافل از آنکه رفسنجانی پیش دستی کرد و قبل از او در مصاحبه با خبرنگار کویتی این مسئله را اعلام کرد. بخوانید ۱و۲

قرار بود مشکلات معیشتی مردم را حل کنند ، پول نفت را سر سفر شهروندان بگذارند. بیکاری ، مسکن و ازدواج آنها را سرو سامان بخشند حالا اعلام می کنند قراره بسته ای انرژی هسته به آنها داده شود!!

در خصوص این مسئله تحلیل و اظهار نظر فراوان است. دو هفته از فرصت شورای امنیت برای توقف غنی سازی باقی نمانده است . متکی وزیر خارجه هفته پیش از مصالحه ظرف همین 30 روز خبرداد ، امروز هم البرادعی به ایران می آید .اما چرا با این عجله و این  همه داد و قال این برنامه را پیاده کردند؟ باید منتظر خبرهائی دیگر بود.

کمی صبر کنید. بگذارید این اشعار حماسی و این شورو حال بیفتد .آن موقع بهتر می توان از نتیجه کار آگاهی یافت. الان کمی زود است. . صبوری کنید.

نظرات 2 + ارسال نظر
پسر نیمه شب چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:09 ب.ظ http://midnightboy.blogsky.com

سلام .
نمی دونم باید چی بگم . این خوشکل بابا ؛ محمود بلا رو می گم ؛ انگار یه جورایی تو فضا داره فکر می کنه ! یه جورایی خوشحاله ! سر مردم رو داره به این جور چیز ها گرم می کنه تا مردم متوجه نشن که چهره شهر شون داره قیافه حکومت نظامی به خودش می گیره و الان مدت هاست که بعد از روی کار آمدن ایشون لباس شخصی ها نا گهان از یک خودرو شخصی پیاده می شوند یک عده جوان رو می گیرند و سوار می کنند و ...
همه چیز روال صعودی خود را طی می کند گرانی بیکاری فساد چپاول ... و الحمد لله از این نظر ها سالهاست که به خود کفایی رسیده ایم .

سروش چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:27 ب.ظ http://clickit.blogsky.com

فقط هاشمی ٬ یه حالی به کومپزه داد !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد