تکرار رویدادها

تا حالا شده در  زمانی که مشغول کاری هستید (هر کاری) بخاطرتان بیاد که انگار این صحنه و این لحظه را قبلا" دیده اید؟ و عین این حالت یکبار دیگر هم برایتان پیش آمده است؟مثلا" نشسته اید و غذا می خورید یکباره می بینید که قبلا این اتفاق عین همین حالت برایتان روی داده و حتی گاها"می توانید پیش بینی کنید که اتفاق بعدی که روی می دهد چه خواهد بود. این چه حالتی است؟

در زمینه رویاها ، بحث "رویای صادقه " مطرح است آیا این دو موضوع به هم مرتبط هستند؟ برخی بر این اعتقادند که تکراری بودن برخی رویدادها برای انسان به همین موضوع برمی گردد. یعنی قبلا" در رویاهای خود آنها را دیده ایم اما پس از بیداری هیچ چیز بخاطرمان نمانده تا اینکه خود آن رویداد مجددا" اتفاق افتاده و پرونده آن از بایگانی ذهن ما خارج می شود.

برخی متدینین نیز ضمن تائید این موضوع ، مسئله را فراتر از این دانسته و حتی چنین افرادی را از انسانهای نیک به حساب آورده که به جهت پاکی روح و روانشان به چنین مراحلی می رسند. حال چقدر این تحلیل درست باشد خودم هم نمی دانم اما از بسیاری این را پرسیده ام و اکثرا" گفته اند که حداقل یکبار برایشان این موضوع اتفاق افتاده است.

برای شما چی؟

نظرات 4 + ارسال نظر
فقط کلیک شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:58 ق.ظ http://www.adinehbook.com

بازاریابی اینترنتی ... هر کلیک 80 ریال ... به ما سر بزنید.

پسر نیمه شب شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:13 ق.ظ http://midnightboy.blogsky.com

سلام .
دقیقا مثل این موضوع برای من بار ها و بارها پیش آمده .

محبوب شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:16 ق.ظ

سلام. به موضوع خیلی جالبی اشاره کرده اید. برای من هم بارها اتفاق افتاده و هر بار هم کلی منو توی فکر برده ولی مثل همیشه روزمره گی ها آدم رو از خیلی از تفکرات دور می کنند.

حاجیه یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:35 ق.ظ http://hajieh.blogsky.com

سلام
فراوان ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد