رفت و آمد با سگ ممنوع

دوباره فصل گرما فرا رسید و دستور برخورد با بی حجابان هم صادر شد. روند جالبی است هر سال این موقع از سال که میشه عده ای از تریبونهای مختلف شروع به سخنرانی ها و اظهار نظرهای آتشین می کنند و از اهمال کاری نیروی انتظامی در برخورد با این پدیده شوم انتقاد می کنند.

اما امسال با دوره های قبل تفاوت داره ، حالا در بین خود جناح یکپارچه حاکمیت دیدگاههای دیگری نیز شنیده می شود . مهمترین آن نظرات خانم عشرت شایق است .ایشان همان کسی است که در خصوص رفتن خانمها به استادیوم هشدار داده بود که این کار باعث ایجاد رعشه در آقایون خواهد شد و حالا در ادامه ضدیت با آقایون متذکر شده که " چرا در برخورد با بد حجابی فقط با خانمها برخورد می شود". ایشان حتی مطلب را گسترش داده وگفته "علت این بدحجابی ها همانا تمایلات آقایان به این موضوع در جامعه است". این همان بحث عرضه و تقاضا است و یا داستان قدیمی ، اول مرغ بود یا تخم مرغ . افروغ نماینده دیگر مجلس نیز دیروز در جمع خانواده شهدا در جلوی مجلس اعلام کرد با" برخورد فیزیکی این مشکل حل نمی شود و باید کار فرهنگی صورت بگیرد".

همین تناقضات و اظهار نظرهای مختلف باعث شده تا امکان تعریف درستی در مورد خود کلمه "بدحجاب"و " بد حجابی " بوجود نیامده و در ادامه راهکار درستی هم برای حل آن انجام نشود و اقدامات انجام شده در این سالها هم همانند کارهای فصلی نمود پیدا کند . خلاصه امسال هرکی با توله سگش بیاد بیرون بازداشت و جریمه خواهد شد.

************

این عکس محمود رنسانس همچین به دلم نشست !! ، سادگی و بی آلایش بودن او ، انگار نه انگار که رئیس جمهور مملکت است.

نظرات 1 + ارسال نظر
محبوب چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:49 ب.ظ

عکس خیلی قشنگه:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد